Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ebru Aydın
Dr. Öğr. Üyesi
İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
46
9
Yayın
11
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
46
TR Dizin Atıf
0000-0001-6982-5957
57214317251
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Dicle Akay
,
Ebru Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3007
0
ATIF
3
FAVORİ
3007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10787
17
ATIF
1
FAVORİ
10787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
36-72 Aylık Çocuklar için Değerler Bataryasının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Mustafa Otrar
,
Türker Sezer
,
Elif K. Küçükoğlu
,
Ebru Aydın
,
Nevra Atış Akyol
,
Emine Burcu Pehlivan Tunç
,
Müge Yukay Yüksel
,
Halil Ekşi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1500390
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
ATIF
1
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜRKİYE'DEKİ ERKEN ÇOCUKLUKTA DÜŞÜNME BECERİLERİNE DAİR DENEYSEL ARAŞTIRMALARIN SİSTEMATİK DERLEMESİ
Yazarlar:
Ebru Aydın
,
Gamze Bali
,
Nurcan Doğan
,
Burcu Akyüz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1503690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
0
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
36-72 Aylık Çocuklar için Değerler Bataryasının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Mustafa Otrar
,
Türker Sezer
,
Elif K. Küçükoğlu
,
Ebru Aydın
,
Nevra Atış Akyol
,
Emine Burcu Pehlivan Tunç
,
Müge Yukay Yüksel
,
Halil Ekşi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1500390
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
1
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Bağımsız Öğrenmenin Desteklenmesi: Eğitim Programı ve Öğretmen Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Ebru Aydın
,
Sehne Adıgüzel
,
Özge Ünsever
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1489542
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Sanata Yönelik Tutumları İle Yaratıcı Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özgül Polat
, Nurcihan Aslan,
Ebru Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukluk Çağındaki Olumlu Yaşantıları ve Örgütsel Kimlik Algıları
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Sezgin Balaban
,
Ebru Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1049022
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Effect of Mind Mapping Activities on the Acquisition of Values of 60-72-Month-Old Children
Yazarlar: Özgül Polat,
Ebru Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
636
0
FAVORİ
636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Aile Katılımına Yönelik Tutumları ile Aile Katılımına Yönelik Bariyer Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Ebru Aydın
,
Nevin Akarsu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/mutead.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
805
0
FAVORİ
805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Dicle Akay
,
Ebru Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3007
3
FAVORİ
3007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10787
1
FAVORİ
10787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Milli Eğitim Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukluk Çağındaki Olumlu Yaşantıları ve Örgütsel Kimlik Algıları
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Sezgin Balaban
,
Ebru Aydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1049022
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
3
ATIF
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10787
17
ATIF
1
FAVORİ
10787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat