Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nergiz Teke
Arş. Gör.
Bartın Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
22
7
Yayın
1
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
Bartın Üniversitesi
Popüler Yayınları
Erken Çocukluk Sınıf Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dilek Acer Çakar
,
Kaan Zulfikar Deniz
,
Nergiz Teke
,
Tuğba Baş
,
Emine Kılınçcı
, Nur Aksoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.961254
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3682
1
ATIF
3
FAVORİ
3682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9519
14
ATIF
1
FAVORİ
9519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ OKUMA YAZMA ÖĞRENİMİNE YANSIMALARINA İLİŞKİN EBEVEYN ALGILARI
Yazarlar: Burcu Çabuk, Tuğba Baş,
Nergiz Teke
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2843
0
ATIF
1
FAVORİ
2843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Dönem Çocukları Nitelikli Kitaplarla Buluşuyorlar mı? Ebeveynlerin ve Öğretmenlerin Okuma Kültürü ve Çocuklara Kitap Seçimi
Yazarlar:
Nergiz Teke
,
Tuğba Baş
,
Burcu Çabuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1394452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Sınıf Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dilek Acer Çakar
,
Kaan Zulfikar Deniz
,
Nergiz Teke
,
Tuğba Baş
,
Emine Kılınçcı
, Nur Aksoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.961254
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3682
3
FAVORİ
3682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocukların Cinsiyetleri, Sosyal Davranışları, Mizaç Özellikleri ve Yanlış İnanç Performansları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nergiz Teke
,
Müge Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.885512
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ OKUMA YAZMA ÖĞRENİMİNE YANSIMALARINA İLİŞKİN EBEVEYN ALGILARI
Yazarlar: Burcu Çabuk, Tuğba Baş,
Nergiz Teke
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2843
1
FAVORİ
2843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Kitaplardaki Doğal Çevre Davranışlarına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Burcu Çabuk
,
Nergiz Teke
,
Tuğba Baş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.682468
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1425
0
FAVORİ
1425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9519
1
FAVORİ
9519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Öykü Kitaplarındaki Görseller ve Metinler Masum mu? - İletilen Doğal Çevre Mesajları
Yazarlar:
Burcu Çabuk
, Tuğba Baş,
Nergiz Teke
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.310561
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2429
0
FAVORİ
2429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Yayınlar
Erken Çocukluk Sınıf Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Dilek Acer Çakar
,
Kaan Zulfikar Deniz
,
Nergiz Teke
,
Tuğba Baş
,
Emine Kılınçcı
, Nur Aksoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.961254
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3682
1
ATIF
3
FAVORİ
3682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocukların Cinsiyetleri, Sosyal Davranışları, Mizaç Özellikleri ve Yanlış İnanç Performansları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nergiz Teke
,
Müge Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.885512
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
3
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Kitaplardaki Doğal Çevre Davranışlarına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Burcu Çabuk
,
Nergiz Teke
,
Tuğba Baş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.682468
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1425
1
ATIF
0
FAVORİ
1425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9519
14
ATIF
1
FAVORİ
9519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Öykü Kitaplarındaki Görseller ve Metinler Masum mu? - İletilen Doğal Çevre Mesajları
Yazarlar:
Burcu Çabuk
, Tuğba Baş,
Nergiz Teke
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.310561
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2429
3
ATIF
0
FAVORİ
2429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat