Mustafa Başaran profil resmi
Mustafa Başaran Doç. Dr. Yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi temel eğitim bölümü sınıf eğitimi anabilim dalı
Yayın 18 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 13
18 Yayın
29 Hakemlik
13 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

Yıldız teknik üniversitesi eğitim fakültesi temel eğitim bölümü sınıf eğitimi anabilim dalı

Popüler Yayınları

Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma Esnasındaki Bilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.802475
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2076

1

2

2076

Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Tasarlanan Oyunların Etkililiği
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rabiye Kılınçarslan
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2417

0

2

2417

İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Cüneyt Akar, Mustafa Ulu
DOI: 10.29065/usakead.232412
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1549

2

1

1549

Harf Çizgilerini Çizme Yönü ile Çizme Hızı ve Çizgi Niteliği Arasındaki İlişki
DOI: 10.9779/pauefd.682929
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4374

0

1

4374

Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rania Benseghir
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

1

1

567

Yayınlar

0

558

0

595

UZAKTAN EĞTİMDE MASALLARIN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİSİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Mustafa Başaran , Aslıhan Akar
Yayın Bilgisi: 2022 , Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 449

1

449

Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rania Benseghir
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

1

567

Uzaktan Eğitimle İlkokuma Yazma Öğretiminde Web 2.0 Araçlarıyla Tasarlanan Oyunların Etkililiği
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rabiye Kılınçarslan
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2417

2

2417

1

4374

Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma Esnasındaki Bilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.802475
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2076

2

2076

0

1369

0

2165

0

1289

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN “ÜNİVERSİTE HOCASI
Yazarlar: Mustafa Başaran , Gül Şebnem Altuner Çoban
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1653

0

1653

0

1619

4. Sınıf Öğrencilerinin Başlık Bulma Becerileri
DOI: 10.20860/ijoses.513264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2178

0

2178

İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Cüneyt Akar, Mustafa Ulu
DOI: 10.29065/usakead.232412
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1549

1

1549

Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar: Mustafa Başaran , Buket Dedeoğlu Orhun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1400

0

1400

Yayınlar

Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğrenme Sürecinde A1 düzeyindeki Arap Öğrencilerin Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Rania Benseghir
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.12.2
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

1

1

567

Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma Esnasındaki Bilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.802475
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2076

1

2

2076

6

0

2165

Dördüncü sınıf öğrencilerinin yazmanın ergonomik unsurları açısından incelenmesi
DOI: 10.35233/oyea.519944
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1619

3

0

1619

İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mustafa Başaran , Cüneyt Akar, Mustafa Ulu
DOI: 10.29065/usakead.232412
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1549

2

1

1549

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.