Mustafa EROL Arş. Gör. Yıldız Teknik Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 10
11 Yayın
17 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
10 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Kurum

Yıldız Teknik Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

13961

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KORONAVİRÜS PANDEMİSİ SÜRECİNDE EBEVEYNLERİ GÖZÜNDEN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.766194
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3725

0

ATIF

2

FAVORİ

3725

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

13458

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

655

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖRE GÖÇMEN ÇOCUKLARIN KAYIP NESİL OLMALARI ALTINDA YATAN NEDENLER
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.930329
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 429

0

ATIF

1

FAVORİ

429

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

187

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Arkadaşlık Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1034763
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 118

0

ATIF

1

FAVORİ

118

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖRE GÖÇMEN ÇOCUKLARIN KAYIP NESİL OLMALARI ALTINDA YATAN NEDENLER
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.930329
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 429

0

ATIF

1

FAVORİ

429

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

312

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

655

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KORONAVİRÜS PANDEMİSİ SÜRECİNDE EBEVEYNLERİ GÖZÜNDEN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.766194
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3725

0

ATIF

2

FAVORİ

3725

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Language Awareness Scale regarding Daily Life
DOI: 10.21449/ijate.647488
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 582

0

ATIF

0

FAVORİ

582

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1086

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

13961

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

13458

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Platon’ un “Devlet” Eserinin Eğitsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar: Ahmet EROL, Mustafa EROL
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12263

0

ATIF

0

FAVORİ

12263

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.