Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nurhan Atalay
Doç. Dr.
Niğde Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
26
6
Yayın
15
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Niğde Üniversitesi
Popüler Yayınları
Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21. Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi: Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması
Yazarlar:
Nurhan Atalay
, Şengül Saime Anagün,
Evrim GENÇ Kumtepe
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000183607
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4601
9
ATIF
1
FAVORİ
4601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Review of Primary School Science Textbooks in the Context of Values
Yazarlar:
Melahat Cansu Polat
,
Nurhan Atalay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının E-Portfolyo Uygulaması Deneyimleri
Yazarlar: Şengül S. Anagün,
Nurhan Atalay
,
Celal Murat Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.397652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Becerisine İlişkin Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Nurhan Atalay
,
Şengül Saime Anagün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3569
0
FAVORİ
3569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21. Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi: Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması
Yazarlar:
Nurhan Atalay
, Şengül Saime Anagün,
Evrim GENÇ Kumtepe
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000183607
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4601
1
FAVORİ
4601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal Alanlarda Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nurhan Atalay
, Şengül Anagün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2c3s1m
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2908
0
FAVORİ
2908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ses Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar: Nurhan Öztürk,
Nurhan Atalay
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1854
0
FAVORİ
1854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Harran Maarif Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Temel Eğitim
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının E-Portfolyo Uygulaması Deneyimleri
Yazarlar: Şengül S. Anagün,
Nurhan Atalay
,
Celal Murat Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.397652
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
6
ATIF
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Girişimcilik Becerisine İlişkin Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Nurhan Atalay
,
Şengül Saime Anagün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3569
11
ATIF
0
FAVORİ
3569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21. Yüzyıl Beceri Boyutunda Değerlendirilmesi: Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması
Yazarlar:
Nurhan Atalay
, Şengül Saime Anagün,
Evrim GENÇ Kumtepe
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000183607
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4601
9
ATIF
1
FAVORİ
4601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat