Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sibel Kahraman
Sibel Kahraman
Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
10
11
Yayın
13
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-0720-4917
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Endüstriyel Mikrobiyoloji
Biyoremediasyon
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
İnönü Üniversitesi
Yayınlar
Adaptation of the New Generation Science Standards Questionnaire to Turkish: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.1206655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Biyoteknolojik kavramlarla ilişkili Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Lisansüstü Tezlerin son 20 yıllık eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.938293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoteknoloji Eğitimi Alanındaki Makalelerin Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1020116
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Bilimsel Okuryazarlık Alanında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.934792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi Kavramı ile ilgili Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.783543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoteknoloji, Genetik Mühendisliği ve Klonlama Kavramlarına ilişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.576192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of Preservice Teachers’ Epistemological Beliefs, Knowledge Levels and Attitudes regarding Organ Transplantation and Donation
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.656048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.550759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Pre-service Science Teachers’ Argumentation Skills, Knowledge Levels and Attitudes Regarding Organ Transplantation and Donation
Yazarlar: Gulsah Gurkan,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.2.545
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
0
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgi Başak Özgün
,
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394780
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1243
0
FAVORİ
1243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Bilgi Başak Özgün
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.351602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Anatolian Journal of Pharmaceutical Sciences
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Biyoteknoloji Eğitimi Alanındaki Makalelerin Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1020116
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
3
ATIF
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Bilimsel Okuryazarlık Alanında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.934792
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
5
ATIF
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi Kavramı ile ilgili Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.783543
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
2
ATIF
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoteknoloji, Genetik Mühendisliği ve Klonlama Kavramlarına ilişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.576192
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1368
4
ATIF
0
FAVORİ
1368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.550759
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
6
ATIF
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgi Başak Özgün
,
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394780
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1243
8
ATIF
0
FAVORİ
1243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Bilgi Başak Özgün
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.351602
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
9
ATIF
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat