Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sibel Kahraman
Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi
Yayın
14
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
10
14
Yayın
15
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-0720-4917
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Endüstriyel Mikrobiyoloji
Biyoremediasyon
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
İnönü Üniversitesi
Popüler Yayınları
Türkiye’de Bilimsel Okuryazarlık Alanında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.934792
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
6
ATIF
1
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Destekli Sosyobilimsel Argümantasyon Etkinliklerinin Öğrencilerin Fen Okuryazarlığına, Tutumlarına, Eleştirel Düşünme Eğilimlerine ve Karar Verme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1412412
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
1
ATIF
1
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konulara Yönelik Başarı Testi Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1420874
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
0
ATIF
1
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Biyoteknolojiye İlişkin Bilgi ve Tutumları ile Sosyobilimsel Konularda Karar Verme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Evrim Öcal
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1436472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Destekli Sosyobilimsel Argümantasyon Etkinliklerinin Öğrencilerin Fen Okuryazarlığına, Tutumlarına, Eleştirel Düşünme Eğilimlerine ve Karar Verme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1412412
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
1
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konulara Yönelik Başarı Testi Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1420874
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
1
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the New Generation Science Standards Questionnaire to Turkish: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.1206655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
328
0
FAVORİ
328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Biyoteknolojik kavramlarla ilişkili Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Lisansüstü Tezlerin son 20 yıllık eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.938293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
0
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoteknoloji Eğitimi Alanındaki Makalelerin Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1020116
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Bilimsel Okuryazarlık Alanında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.934792
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
1
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi Kavramı ile ilgili Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.783543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
0
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoteknoloji, Genetik Mühendisliği ve Klonlama Kavramlarına ilişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.576192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
0
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of Preservice Teachers’ Epistemological Beliefs, Knowledge Levels and Attitudes regarding Organ Transplantation and Donation
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.656048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.550759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Pre-service Science Teachers’ Argumentation Skills, Knowledge Levels and Attitudes Regarding Organ Transplantation and Donation
Yazarlar: Gulsah Gurkan,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.2.545
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
0
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgi Başak Özgün
,
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394780
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
0
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Bilgi Başak Özgün
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.351602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
0
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
European Journal of Educational Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anatolian Journal of Pharmaceutical Sciences
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Web 2.0 Destekli Sosyobilimsel Argümantasyon Etkinliklerinin Öğrencilerin Fen Okuryazarlığına, Tutumlarına, Eleştirel Düşünme Eğilimlerine ve Karar Verme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1412412
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
1
ATIF
1
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Biyoteknolojik kavramlarla ilişkili Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Lisansüstü Tezlerin son 20 yıllık eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.938293
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
2
ATIF
0
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoteknoloji Eğitimi Alanındaki Makalelerin Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1020116
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
3
ATIF
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Bilimsel Okuryazarlık Alanında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Mehmet Akif Arduç
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.934792
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
6
ATIF
1
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi Kavramı ile ilgili Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.783543
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
3
ATIF
0
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoteknoloji, Genetik Mühendisliği ve Klonlama Kavramlarına ilişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.576192
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
4
ATIF
0
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.550759
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
8
ATIF
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bilgi Başak Özgün
,
Gülşah Gürkan
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394780
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
8
ATIF
0
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Gülşah Gürkan
,
Bilgi Başak Özgün
,
Sibel Kahraman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.351602
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
10
ATIF
0
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat