Cilt: 21 -
Sayı: 3
596 |
791
İçindekiler
-
Sayı Dosyaları
-
Araştırma Makaleleri
-
Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Tabanlı Öğretim Tasarımı Modeli: Okul-Üniversite İşbirliği Kapsamında Bir Değerlendirme
/ Sayfalar
: 1247-1290
Esra EREN, Funda ERGÜLEÇ
-
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cabri Yazılımıyla Çalışma Yaprakları Tasarlama Süreci ile Bunların Geometri Öğretiminde Kullanılması Üzerine Görüşleri
/ Sayfalar
: 1291-1334
Derya Özlem YAZLIK
-
Romantik Dönemde Frédéric Chopin’in Nocturne Eserlerinin Keman-Piyano Transkripsiyonları
/ Sayfalar
: 1335-1379
Burak EKER, Tuğba ÇAĞLAK EKER
-
Velilerin Öğretmenler Üzerindeki Baskılarının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
/ Sayfalar
: 1380-1399
Ufuk GÜVEN, Behlül Bi̇lal SEZER
-
Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Yordayıcıları Olarak Akran Zorbalığı ve Akran Mağduriyeti
/ Sayfalar
: 1400-1439
Mustafa KILINÇ, Kıvanç UZUN
-
Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometri Öğrenme Alanına Yönelik Ders Planı Geliştirmeye Dayalı Görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli
/ Sayfalar
: 1440-1493
Feyza ALİUSTAOĞLU
-
Algılanan Üniversite Desteği ve Yapısı Ölçeğinin (AÜDYÖ) Türkçeye Uyarlanması ve İlk Yıl Üniversite Öğrencilerinin Algıladıkları Üniversite Desteği
/ Sayfalar
: 1494-1529
Di̇lek AVCI, Türkan DOĞAN
-
Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Matematiksel Modelleme Problemleri ve Tasarlama Sürecine İlişkin Görüşleri
/ Sayfalar
: 1530-1560
Emi̇ne ÖZGÜR ŞEN
-
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
/ Sayfalar
: 1561-1606
Kübra AYTEKİN USKUN, Okan KUZU, Osman ÇİL
-
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Tutumları ve Yenilikçilik Düzeyleri
/ Sayfalar
: 1607-1649
Mi̇ne ÇELİKÖZ, Esra Betül KÖLEMEN
-
Eğitim Paydaşlarının Görüşleri Doğrultusunda Türk Eğitim Sisteminin Sorunları
/ Sayfalar
: 1650-1694
Mevlüt KARA
-
Okul Öncesi Dönemdeki İki Dilli Çocukların Ebeveynlerinin ve Öğretmenlerinin İki Dillilik ile İlgili Görüşleri
/ Sayfalar
: 1695-1725
Çağla BANKO BAL, Merve KETENCİ, Berrin AKMAN
-
Bağlama Performansı Ölçme Aracı’nın (BPÖA) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
/ Sayfalar
: 1726-1758
Alper BÖREKCİ, Esra DALKIRAN
-
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazı Hatalarının İncelenmesi
/ Sayfalar
: 1759-1807
Alpaslan GÖZLER, Mustafa ÇELEBİ
-
Okul Psikolojik Danışmanlarının Öğrencilerin Problem Davranışlarına ve Uygulamalı Davranış Analizine İlişkin Görüşleri
/ Sayfalar
: 1808-1838
Nevin GÜNER YILDIZ, Esra AKIN, İ̇̇smail OKATAN
-
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
/ Sayfalar
: 1839-1873
Dilber ACAR, Tuğba ECEVİT, Yasemin BÜYÜKŞAHİN
-
Okuma Kültürü Oluşturmada Aile Yeterliliği Ölçeği Geliştirme ve Uygulama Çalışması
/ Sayfalar
: 1874-1912
Seval ÇİĞDEMİR, Hayati AKYOL