Volume: 25 -
Issue: 97
Special Issue
6.501 |
26.754
Contents
Articles
-
Does the Education Degree Significantly Affect the Perception of a Virtual Reality Environment?
/ Pages
: 1-17
Abdulkader EL RAWAS, Çağın KAZIMOĞLU
-
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medyayı Eğitsel Amaçlı Kullanma Durumları ve Sosyal Medyaya Yönelik Tutumları
/ Pages
: 18-30
Ahmet Hakan HANÇER, Hande MİŞE
-
Education in the Digital Age: Technological Trends in Anatomy Education
/ Pages
: 31-46
Türker SAHİN, Nadire ÇAVUŞ
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımına Yönelik Öz Yeterlik Düzeyi İle Bilgisayar Destekli Eğitime İlişkin Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
/ Pages
: 47-63
Hüseyin GÖKAL, Ayşe SÖNMEZ, Orhan ERCAN
-
Validity and Reliability of the “Gamification Applications in Education” Scale
/ Pages
: 64-76
Fezile ÖZDAMLI, Şenay KOCAKOYUN AYDOĞAN
-
Yüksek Öğretimde Sanal Gerçeklik Kullanımı ile İlgili Yapılan Araştırmalara Yönelik İçerik Analizi
/ Pages
: 77-90
İrfan ŞİMŞEK, Tuncer CAN
-
Çevrimiçi Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Tasarlanması, Uygulanması Ve Değerlendirilmesi
/ Pages
: 91-104
Volkan CANTEMİR, Müesser NAT
-
Öğretmenlerin Ve Öğretmen Adaylarının Mobil Eğitim Uygulamalarına Yönelik Tutumları
/ Pages
: 105-115
Hüseyin GÖKSU, Sevilay ATMACA
-
An Extended Mobile Application Design For Special Education To Teach Numbers
/ Pages
: 116-127
Umut ZEKİ, Tolgay KARANFİLLER, Kamil YURTKAN
-
Üniversite Öğrencilerinin Katı Atık Kirliliği ve Yönetimi Konusundaki Farkındalıkları ve Davranışlarına Eğitimin Etkileri
/ Pages
: 128-145
İme AKANYETİ, Çağın KAZIMOĞLU
-
Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalığı ve Çevresel Duyarlılık Üzerine Bir Durum Çalışması: Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
/ Pages
: 146-165
Doğa KAVAZ, Hüseyin ÖZTOPRAK
-
Male Representations in Woolf’s A Room of One’s Own
/ Pages
: 166-176
Çelen DİMİLİLER, Nurdan ATAMTÜRK
-
A Feminist Stylistics Analysis of “The Laugh of the Medusa,” by Héléne Cixous
/ Pages
: 177-189
Fatma BATULAR
-
The Importance of LMS Use Policy in Higher Education Institutions
/ Pages
: 190-201
Larian NKOMO, Müesser NAT, Philip Siaw KİSSİ
-
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarindaki Öğretmenlerin Psikolojik Sermaye Ve Okul Kültürü Özellikleri Arasindaki İlişkinin İncelenmesi
/ Pages
: 509-535
Figen YAMAN LESİNGER, Salim AKYÜREK, Hülya ŞENOL
-
A Case Study on Staff Development Program at a Private University in Cyprus
/ Pages
: 202-212
Rüya MERT ALTINCI
-
Öğretmenlerin Mesleki Doyum ve Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin İş Stresi Düzeylerine Göre İncelenmesi
/ Pages
: 213-229
Bedriye ALICI, Münevver YALÇINKAYA
-
Realization of The Use of Primary School Branch Teachers' Ways of Communicating With Parents
/ Pages
: 230-262
Azmiye YİNAL, Figen YAMAN LESİNGER, Gamze PELER ŞAHOĞLU
-
Öğretmenlerin Eğitim Denetmenlerine İlişkin Metaforik Algıları
/ Pages
: 263-270
Osman VAİZ, Nesrin BAHÇELERLİ
-
Denetmen Görev ve Sorumlukları; Kıbrıs Örneği
/ Pages
: 271-279
Osman VAİZ, Nesrin BAHÇELERLİ, Akış YEŞİLADA
-
The Experience of Uncertainty in Foreign Language Learning within Dynamic Systems Framework
/ Pages
: 280-293
Aysun DAĞTAŞ, Şehnaz ŞAHİNKARAKAŞ
-
Every Challenge Is An Opportunity To Learn: Student-Teachers’ Learning Experiences
/ Pages
: 294-308
Besime ERKMEN
-
The Use of Drama in Overcoming Anxiety in English as a Foreign Language Class: An Action Research
/ Pages
: 309-316
Çelen DİMİLİLER, Nurdan ATAMTÜRK
-
Foreign Language Anxiety Among Prospective Language Teachers
/ Pages
: 317-332
Danyal Öztaş TÜM
-
Apology Strategies among EFL Postgraduate Learners
/ Pages
: 333-346
Farida ABOUD
-
Comprehension of Conversational Implicatures by Students of the ELT Department
/ Pages
: 347-354
Behbood MOHAMMADZADEH, Özge RAZİ, Mehmet Ali YAVUZ
-
Dil Öğreniminde Öğrenci Bağışıklığının Dinamik Gelişimi
/ Pages
: 355-375
Semiha GÜRSOY, Şehnaz ŞAHİNKARAKAŞ
-
Sosyal Duygusal Öğrenme Çerçevesinde Öz Düzenleme Yabancı Dil Öğrenme Ölçeğinin Geliştirilmesi
/ Pages
: 376-390
Senem ZAİMOĞLU, Şehnaz ŞAHİNKARAKAŞ
-
A Study on the Views of English Literature Teachers about How to Teach English Literature: Libyan Higher Education Context
/ Pages
: 391-406
Almakki Rumadhan AL SABİRİ, Sibel ERSEL KAYMAKAMOĞLU
-
Libyan Student Teachers’ Perceptions on the Attributes of the Effective EFL Teachers
/ Pages
: 407-423
Najma SALEM
-
Öğretmenlerin Süreç Odaklı Ölçme Araçlarının Kullanımına Yönelik Tutum ve Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
/ Pages
: 440-454
Çiğdem HURSEN, Sibel Süzek BİRKOLLU
-
Transformative Learning Theory through the Incorporation of Edublogs: The Experiences of Prospective Teachers
/ Pages
: 455-477
Enis FASLI, Funda GEZER FASLI
-
Production of Conversational Implicatures by Students of the ELT Department
/ Pages
: 424-493
Özge RAZİ, Behbood MOHAMMADZADEH, Mehmet Ali YAVUZ
-
Influence of Teacher Candidates’ Motivation on Social Entrepreneurship: A Qualitative Study
/ Pages
: 499-514
Hale ERDEN
-
4-6 Yaş Arasındaki Çocukların Ebeveynlerinin İstismara Yönelik Farkındalığı
/ Pages
: 494-508
Elif ÜNAL BOZCAN, Bengü BERKMEN, Nihan KORAN, Eşmen TATLICALI
-
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Çocukların Motivasyon Düzeylerinin Problem Çözme Becerileri ve Öğretmenlerine İlişkin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
/ Pages
: 554-574
Mehlika KÖYCEĞİZ, Saide ÖZBEY
-
60-72 Aylık Çocukların Bilişsel, Sosyal- Duygusal ve Özbakım Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Kuzey Kıbrıs Örneği
/ Pages
: 536-553
Sarem ÖZDEMİR
-
İşitme ve Konuşma Engelli Bireyler için İşaret Tanıma Sistemi Geliştirme
/ Pages
: 575-590
Bora OKTEKİN, Nadire ÇAVUŞ
-
Zihin Engelliler Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Özel Eğitim Uygulama Merkezlerinde Yapılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Görüşleri
/ Pages
: 591-610
Vasfiye KARABIYIK, Necla IŞIKDOĞAN UĞURLU
-
Üç Farklı Tekrarlı Okuma Stratejisinin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivitesi Olan Bir Öğrenci Üzerindeki Etkililiği
/ Pages
: 611-638
Gül KAHVECİ
-
Göçle Gelen Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Okul Ortamında Karşılaştıkları Sorunlar
/ Pages
: 639-657
Aygil TAKIR, Ayşen ÖZEREM
-
Yatılı Yurtta ve Ailesinin Yanında Kalan Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Durumluk ve Süreklik Kaygı Düzeylerinin Karşılaştırması
/ Pages
: 658-675
Mustafa Onur TATLI, Ayşe BENGİSOY
-
Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışlarının İncelenmesi
/ Pages
: 703-715
Hande MİŞE, Ahmet Hakan HANÇER
-
Ergenlerde Sosyal Onay ve İyilik Hallerinin İncelenmesi
/ Pages
: 716-729
Münevver YALÇİNKAYA, Meryem TANER, Emre DEMİRCİ
-
Lise Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı ve Depresyonun Cinsiyet, Akademik Başarı ve İnternete Giriş Süreleri Açısından İncelenmesi
/ Pages
: 730-743
Cemre ANLAYIŞLI, Nergüz BULUT SERİN
-
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Kaygı ve Depresyon Düzeylerinin İncelenmesi
/ Pages
: 744-780
Ülkü TOSUN, Aziz ZORLU
-
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarını Öğrenme Stillerine Göre İncelenmesi
/ Pages
: 781-792
Hasan ALTUN, Süha YILMAZ
-
Lexical Categories in Eleven by Sandra Cisneros: A Pedagogical Stylistic Study
/ Pages
: 793-803
Safiye ÇİFTLİKLİ
-
The Impact Of Violence Of The Visual Media On High School Students
/ Pages
: 676-702
Figen YAMAN LESİNGER, Musa OYTUN, Azmiye YINAL