Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hanifi Şekerci
Hanifi Şekerci
Dr.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ, ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
10
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
5
10
Yayın
13
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ, ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Öğretim Teknolojileri Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17131503
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
2
ATIF
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dil Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Yaşadıkları Sorunlar
Yazarlar:
Fatih Yılmaz
,
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4298
0
ATIF
1
FAVORİ
4298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi Bağlamında Öğrencilerin Tarihi Mekânlara İlişkin Algılarının Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
, M. Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
0
ATIF
1
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin İnternet Algıları ve Kullanma Deneyimleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-867068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
563
0
FAVORİ
563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating Student and Teacher Views on the Use of Authentic Learning in Primary School Social Studies Course: A Case Study
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.19.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
0
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Sosyal Bilgiler Öğretimi Bağlamında Öğrencilerin Tarihi Mekânlara İlişkin Algılarının Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
, M. Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
1
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ INTERCULTURAL SENSITIVITY IN TERMS OF DIFFERENT CULTURAL VARIABLES
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
, M. Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.645770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Derslerinde Storyline Yaklaşım ile Bütünleştirilmiş Kanıt Temelli Etkinliklerin Kullanımı
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
,
Yücel Kbapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2076
0
FAVORİ
2076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STORYLİNE YAKLAŞIMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
, M. Cihangir Doğan,
Yücel Kabapınar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1881
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Teknolojileri Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17131503
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dil Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Yaşadıkları Sorunlar
Yazarlar:
Fatih Yılmaz
,
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4298
1
FAVORİ
4298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN DERSLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2957
0
FAVORİ
2957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Ayaz
,
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
0
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Evaluating Student and Teacher Views on the Use of Authentic Learning in Primary School Social Studies Course: A Case Study
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.19.8.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
1
ATIF
0
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ INTERCULTURAL SENSITIVITY IN TERMS OF DIFFERENT CULTURAL VARIABLES
Yazarlar:
Hanifi Şekerci
, M. Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.645770
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
2
ATIF
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Teknolojileri Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17131503
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
2
ATIF
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat