avatar
Alper Aytaç Dr. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 11 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 19
11 Yayın
18 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Felsefesi

Kurum

T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
DOI: 10.31805/acjes.433205
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2381

6

2

2381

Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4680

4

1

4680

0

1

337

Yayınlar

1

337

0

1411

0

1015

THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND PUPIL CONTROL IDEOLOGY
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.853560
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 587

0

587

Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
DOI: 10.31805/acjes.433205
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2381

2

2381

Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4680

1

4680

0

10581

0

1099

Yayınlar

1

0

1411

Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
DOI: 10.31805/acjes.433205
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2381

6

2

2381

Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4680

4

1

4680

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.