Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alper Aytaç
Dr.
Gürsu Bilim ve Sanat Merkezi
Yayın
11
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
23
11
Yayın
21
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-5087-8482
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Sınıf Eğitimi
Eğitim Felsefesi
Kurum
Gürsu Bilim ve Sanat Merkezi
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.433205
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2458
8
ATIF
2
FAVORİ
2458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5034
4
ATIF
1
FAVORİ
5034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ve Finlandiya’da Hizmet Öncesi Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarındaki Öğretmenlik Uygulamalarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2368
0
ATIF
1
FAVORİ
2368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fostering Tech Integration: Teachers' Attitudes Mediating Lifelong Learning and Technology Integration Self-Efficacy
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Melek Alemdar
,
Yasin Akay
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.82.11.6
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
ATIF
1
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fostering Tech Integration: Teachers' Attitudes Mediating Lifelong Learning and Technology Integration Self-Efficacy
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Melek Alemdar
,
Yasin Akay
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.82.11.6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
1
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Boyu Öğrenme ve Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Fatih Mutlu Özbilen
,
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1144129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1706
0
FAVORİ
1706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study of Teachers’ Self-Efficacy Beliefs, Motivation to Teach, and Curriculum Fidelity: A Path Analysis Model
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.898186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1475
0
FAVORİ
1475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Sınıf Yönetimi Stilleri Üzerine İlişkisel Bir İnceleme /A Relational Analysis of Teachers’ Approaches to Curriculum Design and Classroom Management Styles
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Necip Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.928384
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3116
0
FAVORİ
3116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND PUPIL CONTROL IDEOLOGY
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.853560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Necip Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ve Finlandiya’da Hizmet Öncesi Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarındaki Öğretmenlik Uygulamalarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2368
1
FAVORİ
2368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.433205
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2458
2
FAVORİ
2458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5034
1
FAVORİ
5034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZI BİÇİMLERİNE (DİK TEMEL YAZI VE BİTİŞİK EĞİK YAZI) GÖRE OKUMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Derya Arslan,
Alper Aytaç
, Havva Ilgın
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10828
0
FAVORİ
10828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokuma Yazma Öğretimi Dersine İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
Yazarlar:
Derya Arslan
,
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1164
0
FAVORİ
1164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Education Sciences
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Participatory Educational Research
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Journal of Continuous Vocational Education and Training
Journal of Teacher Education and Educators
Kapadokya Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Boyu Öğrenme ve Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Fatih Mutlu Özbilen
,
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1144129
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1706
1
ATIF
0
FAVORİ
1706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Sınıf Yönetimi Stilleri Üzerine İlişkisel Bir İnceleme /A Relational Analysis of Teachers’ Approaches to Curriculum Design and Classroom Management Styles
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Necip Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.928384
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3116
1
ATIF
0
FAVORİ
3116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.433205
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2458
8
ATIF
2
FAVORİ
2458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Alper Aytaç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5034
4
ATIF
1
FAVORİ
5034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat