Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Barış Doğrukök
Barış Doğrukök
Doktora
KARATAY BİLİM VE SANAT MERKEZİ
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
61
TR Dizin Atıf
36
6
Yayın
6
Hakemlik
61
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0001-9010-4978
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Beşeri Coğrafya
Kurum
KARATAY BİLİM VE SANAT MERKEZİ
Popüler Yayınları
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1689
6
ATIF
1
FAVORİ
1689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Eğitiminde Bir Model: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Uygulanan Mentör Destekli Farklılaştırma Öğretmen Eğitim Modelinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Becerileri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
229
0
FAVORİ
229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Çocuğa ve Özel Gereksinimli Çocuğa Sahip Ailelerin, Yaşam Doyumları ve Yaşam Kalitelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güliz Kaymakcı
,
Gizem Devran Bulut
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
230
0
FAVORİ
230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN, ZİHİNSEL YETERSİZLİK VEYA ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ TANISI ALMIŞ ÖĞRENCİLERLE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ALMALARINA İLİŞKİN ANNELERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Güliz Kaymakcı
,
Bariş Doğrukök
,
Gözde Duman Akın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli ve Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Ailelerin Sosyal Destek Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Güliz Kaymakcı
,
Miraç Ensar Şener
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1689
1
FAVORİ
1689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9738
0
FAVORİ
9738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Science Research
Milli Eğitim Dergisi
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1689
6
ATIF
1
FAVORİ
1689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
ATIF
55
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9738
55
ATIF
0
FAVORİ
9738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat