Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Kurnaz
Prof. Dr.
İstanbul Aydın Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
51
CrossRef Atıf
65
TR Dizin Atıf
134
15
Yayın
51
Hakemlik
65
CrossRef Atıf
134
TR Dizin Atıf
0000-0003-1134-8689
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
İstanbul Aydın Üniversitesi
Popüler Yayınları
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.87
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
0
ATIF
2
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
6
ATIF
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDA YAPILMIŞ ÖĞRETİMSEL UYARLAMA ÇALIŞMALARI ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEME
Yazarlar:
Emine Seçil Karamuklu
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
593
0
ATIF
1
FAVORİ
593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üstün yetenekli lise öğrencilerinin felsefe algılarına metaforik bir bakış
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1628111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
96
0
FAVORİ
96
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzeye Dayalı Sanat Eğitiminin Özel Yetenekli Öğrencilerin Sanatsal Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Ayşe Okur
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
0
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilere Okuma Becerilerinin Kazandırılması Açısından Türkçe Öğretim Programı ve BİLSEM Modülünün İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1619546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
0
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Science and Art Center Course Materials According to Maker Differentiation Principles
Yazarlar:
Hamza Kaynar
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1436508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
0
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Eğitim Ortamlarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı ve Uzamsal Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Ayşe Okur
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1442941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrenciler Açısından Yazma Becerileri Öğrenme Alanının Stake’in İhtiyaca Cevap Verici Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Derya Acar Başeğmez
,
Kemal Oğuz Er
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1361586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
0
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitiminde Bir Model: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Uygulanan Mentör Destekli Farklılaştırma Öğretmen Eğitim Modelinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Becerileri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
0
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.87
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
2
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Uzamsal Yeteneklerinin Problem Çözme ile İlişkisi: Matematiksel Muhakemenin Aracı Rolü
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Eyüp Yurt
,
Naziye Koçlar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1123580
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1857
0
FAVORİ
1857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDA YAPILMIŞ ÖĞRETİMSEL UYARLAMA ÇALIŞMALARI ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEME
Yazarlar:
Emine Seçil Karamuklu
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
593
1
FAVORİ
593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disleksi Olan Öğrencilerde Cümle Çözümleme ve Ses Temelli Cümle Yöntemleri İle İlkokuma Yazma Öğretiminin Etkililiğinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Emine Seçil Karamuklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1051668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3004
0
FAVORİ
3004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Teachers and Administrators on the Selection of Teachers of Gifted Students
Yazarlar:
Süleyman Arslantaş
,
Ahmet Kurnaz
,
Zehra Atbaşı
,
Mevlüt Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.947174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
593
0
FAVORİ
593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Uygulanan Özel Birey Farkındalık Etkinliklerinin Etkililiği ile İlgili Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Suleyman Arslantas
,
Bekir Bural
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2390
0
FAVORİ
2390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10310
0
FAVORİ
10310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Economy Culture and Society
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Munzur Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrenciler Açısından Yazma Becerileri Öğrenme Alanının Stake’in İhtiyaca Cevap Verici Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Derya Acar Başeğmez
,
Kemal Oğuz Er
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1361586
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
1
ATIF
0
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
6
ATIF
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
ATIF
58
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10310
58
ATIF
0
FAVORİ
10310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat