Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erkan Yüce
Doç. Dr.
Aksaray Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
19
6
Yayın
32
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0003-2716-5668
57211964118
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi
Alan Eğitimleri (Diğer)
Dilbilim (Diğer)
Eğitim Politikası
Kurum
Aksaray Üniversitesi
Yayınlar
İngilizce öğretmeni kadar etkili öğretebilecekler mi? Sınıf öğretmeni öğretmen adaylarının İngilizce öğretmeninin olmadığı durumlarda İngilizce öğretimine yönelik algıları
Yazarlar:
Zeynep Çetin Köroğlu
,
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1622549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
0
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının yapay zekaya (YZ) ilişkin metafor algıları
Yazarlar:
Barış Eriçok
,
Fatih Karataş
,
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1511500
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Immediate Reactions of EFL Learners towards Total Digitalization at Higher Education during the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.939836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Keeping Online Diaries as an Integrated Activity for Writing Skill in EFL Classes: The Case of Penzu
Yazarlar:
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.651004
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EXPLICIT TEACHING FOR CONJUNCTIVE ADVERBIAL RECOGNITION PROBLEMS OF PROSPECTIVE ELT TEACHERS
Yazarlar:
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
700
0
FAVORİ
700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A qualitative inquiry into the application of 9th grade EFL program in terms of the CEFR
Yazarlar:
Erkan Yüce
,
İsmail Hakkı Mirici
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.631560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Journal of Language and Linguistic Studies
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Kurul Üyeliği
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Söylem Filoloji Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Söylem Filoloji Dergisi
The Literacy Trek
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Yayınlar
Öğretmen adaylarının yapay zekaya (YZ) ilişkin metafor algıları
Yazarlar:
Barış Eriçok
,
Fatih Karataş
,
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1511500
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
4
ATIF
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Immediate Reactions of EFL Learners towards Total Digitalization at Higher Education during the Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.939836
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
10
ATIF
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Keeping Online Diaries as an Integrated Activity for Writing Skill in EFL Classes: The Case of Penzu
Yazarlar:
Erkan Yüce
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.651004
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
2
ATIF
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat