Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Macit
Dr.
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ, HAKKARİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
13
6
Yayın
48
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
0000-0002-2871-0915
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ, HAKKARİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Rasyonel Sayı ve Kesir Kavram İmajları
Yazarlar:
Esra Macit
,
Sema Nacar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.547277
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6042
10
ATIF
2
FAVORİ
6042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Kavram İmajlarının İncelenmesi (Kesrin Farklı Anlamları Temelinde)
Yazarlar:
Esra Macit
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.763345
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1787
1
ATIF
1
FAVORİ
1787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examination of prospective primary mathematics teachers’ attitudes and self -efficiency beliefs towards gifted education in terms of various variables
Yazarlar:
Sema Nacar
,
Esra Macit
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
331
0
FAVORİ
331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Kavram İmajlarının İncelenmesi (Kesrin Farklı Anlamları Temelinde)
Yazarlar:
Esra Macit
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.763345
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1787
1
FAVORİ
1787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Esra Macit
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1943
0
FAVORİ
1943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Rasyonel Sayı ve Kesir Kavram İmajları
Yazarlar:
Esra Macit
,
Sema Nacar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.547277
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6042
2
FAVORİ
6042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminde Geri Bildirim ile İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Metin Kırbaç
,
Onur Balı
,
Esra Macit
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.361869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2799
0
FAVORİ
2799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise, Dershane ve Üniversite Matematiğinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Esra Macit
,
Celal Çakan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.90920
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Editörlük
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Yansımaları
Erciyes Journal of Education
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Scholars in Education
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi
Yayınlar
6. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Kavram İmajlarının İncelenmesi (Kesrin Farklı Anlamları Temelinde)
Yazarlar:
Esra Macit
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.763345
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1787
1
ATIF
1
FAVORİ
1787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Rasyonel Sayı ve Kesir Kavram İmajları
Yazarlar:
Esra Macit
,
Sema Nacar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.547277
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6042
10
ATIF
2
FAVORİ
6042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sisteminde Geri Bildirim ile İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Metin Kırbaç
,
Onur Balı
,
Esra Macit
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.361869
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2799
1
ATIF
0
FAVORİ
2799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise, Dershane ve Üniversite Matematiğinin İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi: İnönü Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Esra Macit
,
Celal Çakan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.90920
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
1
ATIF
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat