Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Kodan
Dr. Öğr. Üyesi
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
30
10
Yayın
18
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
0000-0002-4681-5972
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ, BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
38970
0
ATIF
1
FAVORİ
38970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.644534
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2837
6
ATIF
1
FAVORİ
2837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama ve Anlatma Becerilerine Hikâye Haritası Yönteminin Etkisi
Yazarlar:
Hülya Kodan
,
Gökçe Hüma Karaduman
,
Selimecan Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47935/ceded.1573674
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
32
0
FAVORİ
32
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Akıcılığı, Okuduğunu Anlama ve Anlatma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1487290
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
83
0
FAVORİ
83
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamı Olarak Sosyal Medyaya İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Kodan
,
Zeynep Taşyürek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1349529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
246
0
FAVORİ
246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EFLATUN CEM GÜNEY MASALLARININ DUYARLIK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dilek Kutmaral
,
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1325829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Vahdettin Karaköse
,
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.928876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Eğitimi Bilim Dalı’nda Çocuk Edebiyatı Konulu Lisansüstü Çalışmalara Genel Bakış: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Hülya Kodan
,
Kürşad Kara
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.888446
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.644534
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2837
1
FAVORİ
2837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı
Yazarlar:
Hayati Akyol
,
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
38970
1
FAVORİ
38970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAZMA GÜÇLÜĞÜ OLAN ÜÇÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİSİNİN EL YAZISI OKUNAKLILIĞININ GELİŞTİRİLMESİ: EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14711
0
FAVORİ
14711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hülya Kodan
,
Hafife Bozdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3350
0
FAVORİ
3350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Asya Studies
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Social Scientific Centered Issues
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yıldız Journal of Educational Research
Yayınlar
Sınıf Eğitimi Bilim Dalı’nda Çocuk Edebiyatı Konulu Lisansüstü Çalışmalara Genel Bakış: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Hülya Kodan
,
Kürşad Kara
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.888446
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
2
ATIF
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Kodan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.644534
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2837
6
ATIF
1
FAVORİ
2837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat