Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlkay Aşkın Tekkol
Dr.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
22
7
Yayın
20
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Oğuz Haçat
,
İlkay Aşkın Tekkol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3278
0
ATIF
1
FAVORİ
3278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hafife Bozdemir
,
İlkay Aşkın Tekkol
,
Melike Faiz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
824
0
FAVORİ
824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Sultan Selen Kula
,
İlkay Askin Tekkol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
Yazarlar:
İlkay Aşkın Tekkol
,
Melek Demirel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.391231
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
0
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İlkay Aşkın Tekkol
, Hafife Bozdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1361
0
FAVORİ
1361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İlkay Aşkın Tekkol
,
Melek Demirel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.389208
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
0
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Oğuz Haçat
,
İlkay Aşkın Tekkol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3278
1
FAVORİ
3278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar: Tarık Başar,
İlkay Aşkın
, Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3671
0
FAVORİ
3671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Kastamonu Education Journal
Online Science Education Journal
Editörlük
Kastamonu Education Journal
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Online Science Education Journal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Yayınlar
Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
Yazarlar:
İlkay Aşkın Tekkol
,
Melek Demirel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.391231
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
2
ATIF
0
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İlkay Aşkın Tekkol
, Hafife Bozdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2211
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1361
9
ATIF
0
FAVORİ
1361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İlkay Aşkın Tekkol
,
Melek Demirel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.389208
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2541
11
ATIF
0
FAVORİ
2541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat