avatar
Metin Kapıdere Dr. Öğr. Üyesi INONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 8 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 2
8 Yayın
13 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Algoritmalar ve Hesaplama Kuramı Derin Öğrenme

Kurum

INONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

1

2

313

0

1

4318

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

3

1

1242

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

1

1

762

Yayınlar

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

1

1242

0

1643

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

1

762

0

515

1

4318

0

4023

Yayınlar

1

2

313

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

3

1

1242

4

0

1643

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

1

1

762

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.