avatar
Metin Kapıdere Dr. Öğr. Üyesi INONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 8 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 2
8 Yayın
13 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Algoritmalar ve Hesaplama Kuramı Derin Öğrenme

Kurum

INONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

0

2

256

0

1

4233

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

2

1

1135

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 691

1

1

691

Yayınlar

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

1

1135

0

1568

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 691

1

691

0

482

1

4233

0

3940

Yayınlar

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

2

1

1135

4

0

1568

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 691

1

1

691

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.