avatar
Sümeyra Akkaya Doç. Dr. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 8 Hakemlik 49 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 3
8 Yayın
49 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Medya Okuryazarlığı Okul Öncesi Eğitim Matematik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi Güzel Sanatlar Eğitimi Özel Yetenekli Eğitimi Kamu Yönetimi Beden Eğitimi ve Oyun Kültürel ve Doğal Miras Müze Eğitimi Çocuk Edebiyatı Geleneksel Çocuk Oyunları Drama Diskalkuli Okul Dışı Öğrenme Ortamları Medya Okuryazarlığı Erken Çocuklukta Matematik

Kurum

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

2

256

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

2

1

1135

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

1

1

689

Yayınlar

0

116

0

354

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

1

1135

0

1568

0

512

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

1

689

Yayınlar

Akıl Ve Zekâ Oyunlarının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Kazanımlarına Göre Analizi
Yazarlar: Sümeyra Akkaya , Esma Kılınç, Metin Kapıdere
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.926990
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1135

2

1

1135

4

0

1568

2

0

512

Dijital Oyun Temelli Öğretime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.4
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 689

1

1

689

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.