Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mutlu Pişkin Tunç
Doç. Dr.
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
11
7
Yayın
5
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0002-6703-1325
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Algısının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
ATIF
1
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining Pre-service Mathematics Teachers' Purposes of Using ChatGPT in Lesson Plan Development
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1476326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
207
0
FAVORİ
207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde İlişkilendirmeyle İlgili Eğitimin Öğretmen Adaylarının Matematiksel İlişkilendirme Becerilerine Yönelik Öz Yeterlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Zülal Sezgin Kalelioğlu
,
Mutlu Pişkin Tunç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1390088
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözerken Görselleştirme Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Şermin Satılmış
,
Mutlu Pişkin Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Oran ve Orantı Konusunun Öğretiminde Kullanılan STEM Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
,
Nida Sultan Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1095364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEOG, LGS ve TIMSS Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
,
Osman Baydar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.745365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1948
0
FAVORİ
1948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Algısının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
1
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Middle School Students’ Solution Strategies in Solving Proportional and Non-proportional Problems
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.560349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1492
0
FAVORİ
1492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Oran ve Orantı Konusunun Öğretiminde Kullanılan STEM Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
,
Nida Sultan Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1095364
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
1
ATIF
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEOG, LGS ve TIMSS Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mutlu Pişkin Tunç
,
Osman Baydar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.745365
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1948
2
ATIF
0
FAVORİ
1948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat