Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Necdet Aykaç
Prof.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
11
11
Yayın
22
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Drama
Kurum
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Popüler Yayınları
YÜKSEKÖĞRETİMDE YAŞANAN SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Güngör Kil,
Muhammed Ali Özkan
,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
0
ATIF
3
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Türkçe Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanlarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Necdet Aykaç
,
Miriam Zeliha Stebler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.610269
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
10
ATIF
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Evaluation of the Teaching Methods and Techniques Used by Science Teachers in Science Classes
Yazarlar:
Duygu Sidekli
,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitimi Programlarının Üniversitelere Devredilmesi Sonrası Fen Bilgisi Lisans Programlarının Geliştirilmesine İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Yazarlar:
Eda Yeşil
,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1372222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı’nın 2013 Programına Göre Yeni Eklenen Fen ve Mühendislik Konuları İle Değişen Kazanımlar Açısından Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Rasime Akbulut
,
Duygu Sidekli
,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1352318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
251
0
FAVORİ
251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİMDE YAŞANAN SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Güngör Kil,
Muhammed Ali Özkan
,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
3
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAYAT BOYU ÖĞRENME BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN MODERNLEŞMESİNDE HALKEVLERİ VE HALKODALARI (1932-1951)
Yazarlar:
Murtaza Aykac
,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.737807
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1653
0
FAVORİ
1653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Destekli Resimli Çocuk Kitaplarının Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarına Etkisi
Yazarlar: Kasım Yıldırım,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yaratıcı Drama Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Türkçe Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanlarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Necdet Aykaç
,
Miriam Zeliha Stebler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.610269
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ VE KENT STATE ÜNİVERSİTELERİNDEKİ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the In-service Teacher Training Programs in the United States and Recommendations for Turkey: The Case of Kent Education Excellence Partnership (KEEP)
Yazarlar:
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.357055
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
0
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Ege Bölgesi Örneği) / The Evaluation of Information Technologies and Software Course’s Curriculum According to the Teacher’s Ideas
Yazarlar:
Necdet Aykaç
,
Betül Çelebi Uzgur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8131
0
FAVORİ
8131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Cumhuriyeti'nin Kuruluşundan Günümüze 4. ve 5. Sınıf Fen Öğretim Programlarının Öğretim Programının Öğelerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Necdet Aykaç
, Hilal Küçük, Merve Kartal, Şafak Tilkibaş, Güneş Keskin
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Education and Future
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yaratıcı Drama Dergisi
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim Toplum
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
HAYAT BOYU ÖĞRENME BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN MODERNLEŞMESİNDE HALKEVLERİ VE HALKODALARI (1932-1951)
Yazarlar:
Murtaza Aykac
,
Necdet Aykaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.737807
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1653
1
ATIF
0
FAVORİ
1653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Türkçe Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanlarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Necdet Aykaç
,
Miriam Zeliha Stebler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.610269
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
10
ATIF
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat