Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Omer OZER
Omer OZER
Doç.
Adana Alparslan Türkeş Science and Technology University
0000-0001-8502-3145
Yayın
11
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
32
TR Dizin Atıf
25
0000-0001-8502-3145
11
Yayın
9
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Yükseköğretim Çalışmaları
Kurum
Adana Alparslan Türkeş Science and Technology University
Popüler Yayınları
Smartphone Addiction and Fear of Missing out: Does Smartphone Use Matter for Students’ Academic Performance?
Yazarlar:
Omer OZER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.696481
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
11
ATIF
1
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İngilizce’yi Yabancı Dil Olarak Öğrenenler Arasında Problemli Cep Telefonu Kullanımının Yaygınlığı
Yazarlar:
Ömer ÖZER
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.808548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Yabancı Dil Öğreniminde Öğrenen Özerkliği: 2009-2019 Nitel Araştırmaların Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Ömer ÖZER
,
Ceyhun YÜKSELİR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Roles of Self-Efficacy Beliefs, Self-Regulated Learning and Foreign Language Anxiety in the Academic Achievement of Tertiary EFL Learners
Yazarlar:
Ömer ÖZER
,
Duygu İŞPINAR AKÇAYOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.43.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
0
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Mütercim ve Tercümanların Mesleki Statüleri: Öğrenci ve Çevirmenlerin Algıları
Yazarlar:
Duygu İŞPINAR AKÇAYOĞLU
,
Ömer ÖZER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çeviribilim ve Uygulamaları Dergisi
DOI: 10.37599/ceviri.805117
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1530
0
FAVORİ
1530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN EVALUATIVE LOOK AT AFGHAN LOWER SECONDARY EFL TEXTBOOKS
Yazarlar:
Sayed Masood HAIDARI
, İsil TANRİSEVEN,
Omer OZER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Yabancı Dilde Sözlü İletişim Kurabilme Özyeterlik İnançlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Ömer ÖZER
,
N. Bilge UZUN
,
Özler ÇAKIR
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.774718
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Smartphone Addiction and Fear of Missing out: Does Smartphone Use Matter for Students’ Academic Performance?
Yazarlar:
Omer OZER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.696481
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
1
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Yabancı Dilde Sözlü İletişim Kurabilme Özyeterlik İnancı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ömer ÖZER
, Özler ÇAKIR, N. Bilge UZUN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
532
0
FAVORİ
532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gender roles in school: the case of teachers and administrators
Yazarlar:
Omer Ozer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.286489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Writing Anxiety and Writing Disposition among Secondary School Students
Yazarlar: Halil Erdem COCUK, Tugba YANPAR YELKEN,
Omer OZER
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3225
0
FAVORİ
3225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 3. Sınıf İngilizce Öğretim Programı ve Avrupa Diller için Ortak Başvuru Metni’nin Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar:
Omer OZER
,
Ramazan Şükrü PARMAKSIZ
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
925
0
FAVORİ
925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çeviribilim ve Uygulamaları Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Journal of Computer and Education Research
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Examining the Roles of Self-Efficacy Beliefs, Self-Regulated Learning and Foreign Language Anxiety in the Academic Achievement of Tertiary EFL Learners
Yazarlar:
Ömer ÖZER
,
Duygu İŞPINAR AKÇAYOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.43.8.2
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
18
ATIF
0
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Mütercim ve Tercümanların Mesleki Statüleri: Öğrenci ve Çevirmenlerin Algıları
Yazarlar:
Duygu İŞPINAR AKÇAYOĞLU
,
Ömer ÖZER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çeviribilim ve Uygulamaları Dergisi
DOI: 10.37599/ceviri.805117
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1530
2
ATIF
0
FAVORİ
1530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Smartphone Addiction and Fear of Missing out: Does Smartphone Use Matter for Students’ Academic Performance?
Yazarlar:
Omer OZER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.696481
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
11
ATIF
1
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Yabancı Dilde Sözlü İletişim Kurabilme Özyeterlik İnancı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ömer ÖZER
, Özler ÇAKIR, N. Bilge UZUN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.024
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
532
1
ATIF
0
FAVORİ
532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat