avatar
Süleyman Ağraş Doç. Dr. DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 6
14 Yayın
39 Hakemlik
6 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Kamu Yönetimi Yönetim Psikolojisi Örgütsel Değişim ve Gelişim Strateji, Yönetim ve Örgütsel Davranış Kalite Yönetimi Kamu Sektörü Organizasyonu ve Yönetimi Strateji Yönetim ve Organizasyon Eğitimi

Kurum

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Rekabet Üstünlüğü Elde Etmede Toplam Kalite Yönetiminin Etkileri
DOI: 10.24013/jomelips.1219123
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 779

0

2

779

THE EFFECT OF SATISFACTION FROM AFTER-SALES SERVICES PROVIDED IN AUTHORIZED AUTOMOBILE SERVICES ON RECOMMENDATIONS TO OTHER CUSTOMERS
Yazarlar: Onder Kethuda , Suleyman Agras , Oznur Karayel
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.645
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 436

0

1

436

0

1

4344

0

1

879

Akıllı Turizmin Türkiye’de Uygulanabilirliği: İstanbul Örneği
Yazarlar: Süleyman Ağraş , Azat Yıldız, Eyüp Aktürk
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3503

0

1

3503

Yayınlar

0

298

0

1716

1

598

0

500

2

779

0

1079

0

752

Akıllı Turizmin Türkiye’de Uygulanabilirliği: İstanbul Örneği
Yazarlar: Süleyman Ağraş , Azat Yıldız, Eyüp Aktürk
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3503

1

3503

0

2619

0

2714

THE EFFECT OF SATISFACTION FROM AFTER-SALES SERVICES PROVIDED IN AUTHORIZED AUTOMOBILE SERVICES ON RECOMMENDATIONS TO OTHER CUSTOMERS
Yazarlar: Onder Kethuda , Suleyman Agras , Oznur Karayel
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.645
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 436

1

436

Yayınlar

5

0

1716

1

0

1079

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.