Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Arzu Önel
Doç. Dr.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
12
13
Yayın
12
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
0000-0003-4205-3939
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Biyoloji Eğitimi
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye'ye
Yazarlar:
Arzu Önel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1929
0
ATIF
1
FAVORİ
1929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BİTKİ FARKINDALIĞI EŞİTSİZLİK İNDEKSİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
Meryem Konu Kadirhanoğulları
,
Arzu Önel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1497332
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
44
0
FAVORİ
44
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining Organ and Altruism Levels of Teacher Candidates
Yazarlar:
Meryem Konu Kadirhanoğulları
,
Arzu Önel
,
Şule Fırat Durdukoca
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.59304/ijhe.1536124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: Odak Grup Görüşmesi
Yazarlar:
Arzu Önel
, Arzu Derya Daşcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.497232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4838
0
FAVORİ
4838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Öğrenme Modeli İle Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerine Sağlıklı Beslenme Farkındalığının Kazandırılması
Yazarlar: Dilek Yeşilyurt,
Arzu Önel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1766
0
FAVORİ
1766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avrupa Tavşanlarının Maxillalarında Geometrik Morfometri Teknikleri Kullanılarak Eşeysel Dimorfizmin Araştırılması
Yazarlar:
Arzu Önel
, Akin Temizer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Veterinary Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye'ye
Yazarlar:
Arzu Önel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1929
1
FAVORİ
1929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Programı Uygulamasına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Arzu Önel
, Arzu Derya Daşcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.413492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Zeynep Yüce
,
Arzu Önel
, Elif Sümeyye Bekis
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.12347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6987
0
FAVORİ
6987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
[Fen bilgisi öğretmen adaylarının “evrim” konusundaki bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi ile belirlenmesi]
Yazarlar:
Arzu Önel
,
Zeynep Yüce
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HÜCRE KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL BİLGİ DÜZEYLERİNİN ÇİZİMLER YOLUYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Arzu Önel
, Zeynep Yüce, Dilek Yeşilyurt
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9911
0
FAVORİ
9911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARS İLİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BESLENME ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Arzu Önel
, Hicran Alkan, Muzaffer Alkan, Nur Akcanca, Selcan Sungur Alhan, Tolga Saka
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
0
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOÇEŞİTLİLİĞE İLİŞKİN KAVRAMSAL İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Zeynep Yüce
,
Arzu Önel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128609
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4268
0
FAVORİ
4268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen Ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş Ve Performanslarının Değerlendirilmesi
Yazarlar: Serap Erdağı,
Arzu Önel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3854
0
FAVORİ
3854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Caucasian Journal of Science
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Van Veterinary Journal
Editörlük
Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü
International Journal of Assessment Tools in Education
Yazım Editörü
Kurul Üyeliği
Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Caucasian Journal of Science
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
MetaZihin: Yapay Zeka ve Zihin Felsefesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Basamaklı Öğretim Programı Uygulamasına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Arzu Önel
, Arzu Derya Daşcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.413492
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
1
ATIF
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Zeynep Yüce
,
Arzu Önel
, Elif Sümeyye Bekis
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.12347
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6987
4
ATIF
0
FAVORİ
6987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOÇEŞİTLİLİĞE İLİŞKİN KAVRAMSAL İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Zeynep Yüce
,
Arzu Önel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128609
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4268
7
ATIF
0
FAVORİ
4268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat