avatar
Şule Fırat Durdukoca Doç. Dr. KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 17 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 2
17 Yayın
17 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Okul Dışı Öğrenme Değerler Eğitimi Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi

Kurum

KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1530

Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1070903
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1196

1

1

1196

0

1

789

0

1

328

Yayınlar

0

9

Okul Dışı Öğrenme Üzerine Eğitim Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1288622
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 197

0

197

Fen Bilimleri Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliliği Anahtar Yetkinlikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Şule Fırat Durdukoca , Ayça Nur Yarıcı, Aykut Batmaca
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1364621
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 278

0

278

1

328

0

719

0

577

1

1196

ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Şule Fırat Durdukoca , Sebahattin Arıbaş
Yayın Bilgisi: 2019 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.474601
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2539

0

2539

Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427142
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2471

0

2471

1

1530

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNİKLERİNİ SEÇME YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar: Şule Fırat Durdukoca , Esra Yardımcıel, Habip Beşeren, Sakine Özbek
Yayın Bilgisi: 2017 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304682
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2388

0

2388

0

2358

Yayınlar

3

0

719

Öğretmen Adaylarının “Özel Öğrenme Güçlüğü” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1070903
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1196

1

1

1196

ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK “ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK ÖLÇEĞİ”NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Şule Fırat Durdukoca , Sebahattin Arıbaş
Yayın Bilgisi: 2019 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.474601
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2539

6

0

2539

Öğretmen Adaylarının Değerlere İlişkin Metaforları
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.427142
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2471

5

0

2471

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNİKLERİNİ SEÇME YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar: Şule Fırat Durdukoca , Esra Yardımcıel, Habip Beşeren, Sakine Özbek
Yayın Bilgisi: 2017 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304682
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2388

3

0

2388

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.