Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Deniz Eroğlu
Dr. Öğr. Üyesi
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
5
11
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-7863-5055
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Geleneksel ve Beceri Temelli Gerçek Yaşam Problemlerindeki Çözümlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Topcu
,
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
ATIF
2
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS’DE YER ALAN MATEMATİK SORULARININ ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ ÇEŞİTLİ BİLEŞENLERİYLE UYUMLULUĞUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Canan Ünal
,
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1884
0
ATIF
1
FAVORİ
1884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9.Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Üçgenler Ünitesinin Çoklu Temsiller Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
,
Burcu Akkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.995676
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1740
1
ATIF
1
FAVORİ
1740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Teachers’ Imaginary Creative Approaches to Address Students’ Erroneous Understanding of Algebraic Expressions
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1341980
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
ATIF
1
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İdeal Matematik Öğrenme Ortamlarına Yönelik İnanışları
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
,
Okan Arslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1317959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Uzaktan Eğitimde Kırsal Bölge Öğrencilerinin Uzamsal Becerilerini Geliştirmek İçin Sanal Manipülatif: İzometrik Çizim Aracı
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
177
0
FAVORİ
177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Teachers’ Imaginary Creative Approaches to Address Students’ Erroneous Understanding of Algebraic Expressions
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1341980
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
1
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Geleneksel ve Beceri Temelli Gerçek Yaşam Problemlerindeki Çözümlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Topcu
,
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
2
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9.Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Üçgenler Ünitesinin Çoklu Temsiller Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
,
Burcu Akkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.995676
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1740
1
FAVORİ
1740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS’DE YER ALAN MATEMATİK SORULARININ ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ ÇEŞİTLİ BİLEŞENLERİYLE UYUMLULUĞUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Canan Ünal
,
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1884
1
FAVORİ
1884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 Doğa ve Bilim Okulları : Burdur “7/24 Bilim” Kampı
Yazarlar:
Ercan Tatli
,
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
0
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Ders Kitaplarındaki Örüntüler Konusunun “Zihinsel Alışkanlıklar” Perspektifinden İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.878814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tahmini Öğrenme Yollarının Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmenlerinin Çoklu Temsil Kullanımlarının Gelişimi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
,
Dilek Tanışlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.718210
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1856
0
FAVORİ
1856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sözel-Sembolik Temsil Dönüşümlerinin ve Süreçte Yaptıkları Hataların İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesir Bilgilerinin Yapılandırılmasına İlişkin Tahmini Öğrenme Yol Haritası: Bir Öğretim Tasarımı
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
, Faik Camci,
Dilek Tanışlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6063
0
FAVORİ
6063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Külliye
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Yayınlar
9.Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Üçgenler Ünitesinin Çoklu Temsiller Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
,
Burcu Akkuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.995676
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1740
1
ATIF
1
FAVORİ
1740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Ders Kitaplarındaki Örüntüler Konusunun “Zihinsel Alışkanlıklar” Perspektifinden İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.878814
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
2
ATIF
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tahmini Öğrenme Yollarının Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmenlerinin Çoklu Temsil Kullanımlarının Gelişimi
Yazarlar:
Deniz Eroğlu
,
Dilek Tanışlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.718210
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1856
1
ATIF
0
FAVORİ
1856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat