Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emrullah Erdem
Doç. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
14
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
54
14
Yayın
6
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
3
ATIF
2
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Muhakeme İle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki: 8. Sınıf Örneği
Yazarlar:
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.31802
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
12
ATIF
1
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Konusunun Öğrenilmesini Zorlaştıran Nedenler Hakkında Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.258539
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10619
1
ATIF
1
FAVORİ
10619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayılar Konusunun Öğrenilmesi ve Öğretilmesinde Yaşanan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Kani Başıbüyük
, Burçin Gökkurt,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.53497
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11983
13
ATIF
1
FAVORİ
11983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenmede Güçlük Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin 1. ve 4. Sınıftaki Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.504004
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
2
ATIF
1
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğrenmede Güçlük Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin 1. ve 4. Sınıftaki Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.504004
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
1
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
2
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Yolları Kullanılarak Tasarlanan Bir Öğrenme Ortamının Matematiksel Muhakemeye ve Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1845
0
FAVORİ
1845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜZDELER KONUSUNDA YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Abdullah Özçelik
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.345749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9565
0
FAVORİ
9565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Radyan ve Özelde π Sayısına İlişkin Kavramsal Bilgileri
Yazarlar:
Emrullah Erdem
, Sedat Man
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.401997
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4057
0
FAVORİ
4057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Mehmet Gülburnu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Konusunun Öğrenilmesini Zorlaştıran Nedenler Hakkında Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.258539
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10619
1
FAVORİ
10619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Muhakeme İle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki: 8. Sınıf Örneği
Yazarlar:
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.31802
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
1
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayılar Konusunun Öğrenilmesi ve Öğretilmesinde Yaşanan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Kani Başıbüyük
, Burçin Gökkurt,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.53497
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11983
1
FAVORİ
11983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSYS Başarısını Etkileyen Faktörler: Adıyaman İli Örneği
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Ali Temurtaş
, Aygen Koç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.52062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
0
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Kani Başıbüyük
,
Emrullah Erdem
,
Ömer Şahin
, Burçin Gökkurt,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.78901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1660
0
FAVORİ
1660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Sayılarla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Şahin
,
Emrullah Erdem
,
Kani Başıbüyük
, Burçin Gökkurt,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4035
0
FAVORİ
4035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemelerinin Bir Analizi
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1792
0
FAVORİ
1792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAŞARILI OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖZELLİKLERİ
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Kenan Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21569
1
FAVORİ
21569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğrenmede Güçlük Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin 1. ve 4. Sınıftaki Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.504004
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
2
ATIF
1
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
3
ATIF
2
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Yolları Kullanılarak Tasarlanan Bir Öğrenme Ortamının Matematiksel Muhakemeye ve Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3056
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1845
4
ATIF
0
FAVORİ
1845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜZDELER KONUSUNDA YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Abdullah Özçelik
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.345749
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9565
5
ATIF
0
FAVORİ
9565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Radyan ve Özelde π Sayısına İlişkin Kavramsal Bilgileri
Yazarlar:
Emrullah Erdem
, Sedat Man
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.401997
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4057
1
ATIF
0
FAVORİ
4057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Mehmet Gülburnu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
5
ATIF
1
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Konusunun Öğrenilmesini Zorlaştıran Nedenler Hakkında Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.258539
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10619
1
ATIF
1
FAVORİ
10619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Muhakeme İle Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki: 8. Sınıf Örneği
Yazarlar:
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.31802
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
12
ATIF
1
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayılar Konusunun Öğrenilmesi ve Öğretilmesinde Yaşanan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Kani Başıbüyük
, Burçin Gökkurt,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.53497
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11983
13
ATIF
1
FAVORİ
11983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSYS Başarısını Etkileyen Faktörler: Adıyaman İli Örneği
Yazarlar:
Ramazan Gürbüz
,
Emrullah Erdem
,
Ali Temurtaş
, Aygen Koç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.52062
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
2
ATIF
0
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Kani Başıbüyük
,
Emrullah Erdem
,
Ömer Şahin
, Burçin Gökkurt,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.78901
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1660
6
ATIF
0
FAVORİ
1660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat