avatar
Fatma Elif Ergin Doç. Dr. ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 1
10 Yayın
12 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Çocuk Gelişimi Eğitimi Sağlık Bilimleri

Biyografi

Selçuk Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümünde 1997 yılında lisans derecesini aldı. Aynı üniversitede Yüksek lisans derecesini duygusal zekâ üzerine yazdığı tezle tamamladı. 2001-2005 yılları arasında Amerika Birleşik Devletleri’nde anne-çocuk etkileşimi, eğitimde alternatif yaklaşımlar, çocuk kitapları ve çocuk kütüphaneciliği konularında çeşitli okul ve kurumlarda çalışmalar yaptı. Anne çocuk etkileşimi üzerine yazdığı tezle 2011 yılında doktor unvanını aldı. 1998 yılında Selçuk Üniversitesi’nde başladığı araştırma görevlisi kadrosundaki görevini 2007 yılında Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı’nda sürdürdü ve 2012 yılında Yardımcı Doçent kadrosuna atandı. 2010-2012 yılları arasında BAİBÜ Okul Öncesi Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezinin kuruluşunda görev aldı ve yönetici olarak çalıştı. 2012-2014 yılları arasında Yükseköğretim Kurulu Başkan Danışmanı olarak görev yaptı ve Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi’nde misafir öğretim üyesi olarak ders verdi. 2014-2016 yılları arasında Millî Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurul Üyesi görevini yürüttü. 2016 yılından bu yana Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi Bölümü öğretim üyeliği ve bölüm başkanlığı görevini yürütmektedir. 2019 yılında doçent unvanını almıştır, 2019-2021 yılları arasında dekan yardımcılığı görevini yürütmüş ve fakülte yönetim kurulu başkanlığı, enstitü yönetim kurulu üyeliği ile senato üyeliği yapmıştır. 2022 yılından bu yana Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü görevini yürütmektedir. Halen senato üyeliği, fakülte kurulu üyeliği ve enstitü yönetim kurulu başkanlığı yapmaktadır. Avrupa Birliği, TÜBİTAK ve Üniversite kaynaklarınca desteklenen çeşitli projelerde yürütücü, araştırmacı ve uzman olarak görev yaptı. Aile eğitimi, anne çocuk etkileşimi, eğitimde alternatif yaklaşımlar, Montessori yöntemi, bilişsel ve dil gelişimi, çocuk yayınları, etkileşimli okuma, çevre eğitimi, çocuk hakları, değerler eğitimi ve farklılaştırılmış öğretim konularında çalışmaları mevcuttur. Uluslararası ve ulusal dergilerde makaleleri olup, çeşitli kongrelerde bildiriler sunmuştur. Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Mezunları ve Mensupları Derneği yönetim kurulu üyesi olup çeşitli sivil toplum kuruluşlarında gönüllü olarak araştırma geliştirme çalışmaları yürütmektedir.

Kurum

ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARININ KORUYUCU AİLE UYGULAMASINA BAKIŞ AÇISI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
DOI: 10.21560/spcd.vi.617942
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1101

1

1

1101

4

1

8552

0

1

1629

Yayınlar

0

61

0

529

0

1193

0

2304

0

1378

ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARININ KORUYUCU AİLE UYGULAMASINA BAKIŞ AÇISI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
DOI: 10.21560/spcd.vi.617942
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1101

1

1101

1

1629

TÜRK VE SURİYELİ ÇOCUKLARIN GÖÇ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Fatma Elif Kılınç , Ferdane Karayel, Merve Koyuncu
DOI: 10.21560/spcd.v18i39974.441670
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2030

0

2030

Yayınlar

Gebelik Stresi İle Covıd-19 Korkusu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: 10.33417/tsh.996747
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1193

7

0

1193

10

0

2304

ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARININ KORUYUCU AİLE UYGULAMASINA BAKIŞ AÇISI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
DOI: 10.21560/spcd.vi.617942
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1101

1

1

1101

4

1

8552

TÜRK VE SURİYELİ ÇOCUKLARIN GÖÇ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Fatma Elif Kılınç , Ferdane Karayel, Merve Koyuncu
DOI: 10.21560/spcd.v18i39974.441670
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2030

6

0

2030

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.