Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Evrim Ural
Prof. Dr.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
8
11
Yayın
20
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ÜNİTE SONU DEĞERLENDİRME SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Evrim Ural
, Betül Gürler Göbekli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1122652
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1375
3
ATIF
2
FAVORİ
1375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı-Sıcaklık ve Maddenin Halleri Konularına İlişkin Kavram Yanılgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Ayşe Rabia Başaran Uğur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.868034
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4201
3
ATIF
1
FAVORİ
4201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğasına Yönelik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Firuze Öztaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.875217
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
0
ATIF
1
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görme Engelliler Okulunda Görev Yapan Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmenlerinin Öğretimde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Mehmet Gazi Aslan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1630635
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
167
0
FAVORİ
167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAĞLIKLI BESLENME ALIŞKANLIKLARI İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Can Yolagiden
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1121150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
861
0
FAVORİ
861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ÜNİTE SONU DEĞERLENDİRME SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Evrim Ural
, Betül Gürler Göbekli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1122652
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1375
2
FAVORİ
1375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı-Sıcaklık ve Maddenin Halleri Konularına İlişkin Kavram Yanılgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Ayşe Rabia Başaran Uğur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.868034
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4201
1
FAVORİ
4201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğasına Yönelik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Firuze Öztaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.875217
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
1
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRENME BECERİSİ, FEN OKURYAZARLIĞI VE SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Can Yolagiden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.875555
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Problem-based Learning on 7th-grade Students’ Environmental Knowledge, Attitudes, and Reflective Thinking Skills in Environmental Education
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Güzide Dadlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.705145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1908
0
FAVORİ
1908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarı Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Ayşe Rabia Başaran Uğur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmen Adaylarının Denge Konusundaki Zihinsel Modelleri ve Bilgiyi Transfer Edebilme Düzeylerinin Araştırılması
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Nilgün Seçken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.321803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6705
0
FAVORİ
6705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Karbon Döngüsü ve Küresel Isınma ile İlgili Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Orhan Ercan
,
Kadir Bilen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Scientific Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2181
0
FAVORİ
2181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stili Tercihlerinin Genel Akademik başarılarına ve Proje Tabanlı Öğrenme Uygulamasındaki Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Evrim Ural
, İnci Morgil
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Scientific Educational Studies
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Social Science Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ÜNİTE SONU DEĞERLENDİRME SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Evrim Ural
, Betül Gürler Göbekli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1122652
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1375
3
ATIF
2
FAVORİ
1375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı-Sıcaklık ve Maddenin Halleri Konularına İlişkin Kavram Yanılgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Ayşe Rabia Başaran Uğur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.868034
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4201
3
ATIF
1
FAVORİ
4201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRENME BECERİSİ, FEN OKURYAZARLIĞI VE SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Can Yolagiden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.875555
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
2
ATIF
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat