Fatma Demirağ profil resmi
Fatma Demirağ Dr. Öğr. Üyesi Kütahya dumlupınar üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 5
11 Yayın
7 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama

Kurum

Kütahya dumlupınar üniversitesi

Popüler Yayınları

1

2

1435

Influencer Özelliklerinin Tüketicilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi
DOI: 10.51290/dpusbe.1295684
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1505

4

2

1505

0

1

1352

0

1

330

Yayınlar

Bilgi Kalitesi ve Teknoloji Kalitesinin Pazarlama Yeteneklerine Etkisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1613666
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 31

0

31

1

37

1

330

Influencer Özelliklerinin Tüketicilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi
DOI: 10.51290/dpusbe.1295684
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1505

2

1505

2

1435

1

1352

EFFECTS OF CUSTOMER ENGAGEMENT BEHAVIOR ON CUSTOMER LOYALTY
Yazarlar: Ercan Taskin, Fatma Demirag
Yayın Bilgisi: 2017 , PressAcademia Procedia
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.636
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 685

1

685

.FARKLI ÖĞRENİM DÜZEYİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Yazarlar: Metin Uluköy, Vasfi Kahya, Fatma Demirağ , Cemalettin Demireli
Yayın Bilgisi: 2014 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 600

0

600

Yayınlar

Influencer Özelliklerinin Tüketicilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi
DOI: 10.51290/dpusbe.1295684
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1505

4

2

1505

1

2

1435

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.