Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Fatma Avcı
Fatma Avcı
Dr.
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ESKİŞEHİR
Yayın
16
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
36
16
Yayın
6
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Hayat Boyu Öğrenme
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ESKİŞEHİR
Popüler Yayınları
Dijital Bağımlılığa İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hasan Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.602235
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2369
3
ATIF
1
FAVORİ
2369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Bir Öğrenme Ortamı Olarak eTwinning Platformuna İlişkin Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.663472
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
7
ATIF
1
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“P4C: Küçük Çocuklar, Büyük Fikirler” eTwinning Projesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Saliha Özdağ
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
,
Esra Öncü
,
Emine Öner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.929211
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3870
0
ATIF
1
FAVORİ
3870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgın Sürecinde 1. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Eğitim Teknolojileri İle İlk Okuma-Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Hatice Atik
,
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
0
ATIF
1
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMİ KONU ALAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1035636
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
ATIF
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde İl Milli Eğitim Müdürlüklerinin Araştırma-Geliştirme (Ar-Ge) Birimlerinin Yapı ve İşlevlerine Yönelik Bir İnceleme
Yazarlar:
Emine Şenay Doğaner
,
Davut Atış
,
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okul Yönetimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
378
0
FAVORİ
378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE KATILIMI ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okul Yönetimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMİ KONU ALAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1035636
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“EĞİTİMDE FİNLANDİYA MODELİ” KİTABI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Alanyazın
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2813
1
FAVORİ
2813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde STEM Yaklaşımı: Bilimsel Araştırmalara Yönelik Bir İnceleme
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.54923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47
0
FAVORİ
47
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covıd-19 Salgını Sürecinde Okul Özerkliği: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
561
0
FAVORİ
561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgın Sürecinde 1. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Eğitim Teknolojileri İle İlk Okuma-Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Hatice Atik
,
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
1
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“P4C: Küçük Çocuklar, Büyük Fikirler” eTwinning Projesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Saliha Özdağ
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
,
Esra Öncü
,
Emine Öner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.929211
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3870
1
FAVORİ
3870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitimlerine Devam Eden Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşleri, Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.840267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2353
0
FAVORİ
2353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koronavirüs (Covid-19) Salgını ve Uzaktan Eğitim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar Konusunda Öğretmenlerin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2145
0
FAVORİ
2145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Bir Öğrenme Ortamı Olarak eTwinning Platformuna İlişkin Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.663472
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
1
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Kullanımları ve Sosyal Medya Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.808818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin “Web 2.0 Araçları” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Değerlendirmeleri/Metaphoric Perceptions and Views of Preschool and Elementary Teachers on the Concept of "Web 2.0 Tools"
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hatice Atik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nitel Sosyal Bilimler
DOI: 10.47105/nsb.800117
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2768
0
FAVORİ
2768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA VE İNOVASYON: OKULLARDA BİYOMİMİKRİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.604872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13169
0
FAVORİ
13169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Bağımlılığa İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hasan Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.602235
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2369
1
FAVORİ
2369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Mülteci Öğrencilerin Sınıf Ortamında Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.537817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2388
0
FAVORİ
2388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alanyazın
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Language Teaching and Educational Research
Nitel Sosyal Bilimler
Okul Yönetimi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Editörlük
Okul Yönetimi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Hakemlik
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Nitel Sosyal Bilimler
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMİ KONU ALAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1035636
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
ATIF
1
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitimlerine Devam Eden Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşleri, Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.840267
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2353
3
ATIF
0
FAVORİ
2353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Bir Öğrenme Ortamı Olarak eTwinning Platformuna İlişkin Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.663472
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
7
ATIF
1
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Kullanımları ve Sosyal Medya Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.808818
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
2
ATIF
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin “Web 2.0 Araçları” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Değerlendirmeleri/Metaphoric Perceptions and Views of Preschool and Elementary Teachers on the Concept of "Web 2.0 Tools"
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hatice Atik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nitel Sosyal Bilimler
DOI: 10.47105/nsb.800117
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2768
8
ATIF
0
FAVORİ
2768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA VE İNOVASYON: OKULLARDA BİYOMİMİKRİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.604872
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13169
5
ATIF
0
FAVORİ
13169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Bağımlılığa İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hasan Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.602235
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2369
3
ATIF
1
FAVORİ
2369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Mülteci Öğrencilerin Sınıf Ortamında Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.537817
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2388
7
ATIF
0
FAVORİ
2388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat