Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gönül Onur Sezer
Doç. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
17
11
Yayın
12
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Temel Eğitim (Diğer)
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ezgi Gündüz,
Gönül Onur Sezer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMAYA İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar:
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691912
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMLARININ FİZİKSEL DÜZENİ AÇISINDAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Duygu Kozan
,
Ayçin Emeksever
,
Gönül Onur Sezer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.47159-443654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17342
0
FAVORİ
17342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of Metaphoric Perceptions of Teacher Candidates Regarding Democracy
Yazarlar:
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.527477
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
930
0
FAVORİ
930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Liderlik Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Kültürlerarası Duyarlılıkları Arasındaki İlişki: Uludağ Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
0
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çokkültürlü Eğitim Tutumları ile Küreselleşmenin Kültürel Etkisine Yönelik Algılar Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Pinar Bagcelı Kahraman
,
Gonul Onur Sezer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF VE BRANŞ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF KURALLARININ BELİRLENMESİ VE UYGULANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Selma Güleç,
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Karaman
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretimde Drama Dersine Yönelik Görüşlerinin Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Şehnaz Sungurtekin,
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
,
Ömür Sadioğlu
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
602
0
FAVORİ
602
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Bulunan Beceri ve Değerlere Yönelik Faktör Analizi Çalışması
Yazarlar:
Yadigar Doğan
,
Gönül Onur Sezer
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf Kurallarının Belirlenmesi ve Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Selma Güleç,
Pınar Bağçeli
,
Gönül Onur
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1140
0
FAVORİ
1140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Journal of Education and Future
Kastamonu Education Journal
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMAYA İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar:
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691912
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
1
ATIF
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMLARININ FİZİKSEL DÜZENİ AÇISINDAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Duygu Kozan
,
Ayçin Emeksever
,
Gönül Onur Sezer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.47159-443654
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17342
5
ATIF
0
FAVORİ
17342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Liderlik Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2142
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
2
ATIF
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Kültürlerarası Duyarlılıkları Arasındaki İlişki: Uludağ Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Gönül Onur Sezer
,
Pınar Bağçeli Kahraman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336742
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
9
ATIF
0
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat