Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN Doç. Dr. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 22 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 61
22 Yayın
31 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
61 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Kurum

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

ATIF

2

FAVORİ

2627

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

4837

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OKULA UYUM SÜRECİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN , Tuba ŞEN, Sümeyra ALATAŞ, Büşra TÜTÜNCÜ
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431421
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14116

9

ATIF

1

FAVORİ

14116

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1019

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

59

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1019

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

616

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMAYA İLİŞKİN METAFORLARI
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691912
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 468

0

FAVORİ

468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarında Çocuk Hakları
Yazarlar: Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN , Tuğçe KARTAL, Süreyya YILDIZ
DOI: 10.47935/ceded.801810
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 981

0

FAVORİ

981

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Hatice Kübra Akıtürk, Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.563493
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2181

0

FAVORİ

2181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal ve kentsel kesimlerdeki okul öncesi çocuklarının çevre kirliliği hakkındaki görüşleri
Yazarlar: Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN , Sevgi Nur YILMAZ, Gülzire İLYAS
DOI: 10.14686/buefad.494913
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1190

0

FAVORİ

1190

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

836

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1035

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

2627

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1146

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1707

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OKULA UYUM SÜRECİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN , Tuba ŞEN, Sümeyra ALATAŞ, Büşra TÜTÜNCÜ
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431421
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14116

1

FAVORİ

14116

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2007

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

527

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

824

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

1

FAVORİ

1019

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMAYA İLİŞKİN METAFORLARI
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.691912
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 468

1

ATIF

0

FAVORİ

468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarında Çocuk Hakları
Yazarlar: Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN , Tuğçe KARTAL, Süreyya YILDIZ
DOI: 10.47935/ceded.801810
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 981

4

ATIF

0

FAVORİ

981

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değerler Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Hatice Kübra Akıtürk, Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.563493
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2181

8

ATIF

0

FAVORİ

2181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal ve kentsel kesimlerdeki okul öncesi çocuklarının çevre kirliliği hakkındaki görüşleri
Yazarlar: Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN , Sevgi Nur YILMAZ, Gülzire İLYAS
DOI: 10.14686/buefad.494913
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1190

2

ATIF

0

FAVORİ

1190

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

2

FAVORİ

2627

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1146

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1707

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OKULA UYUM SÜRECİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Pınar BAĞÇELİ KAHRAMAN , Tuba ŞEN, Sümeyra ALATAŞ, Büşra TÜTÜNCÜ
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431421
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14116

9

ATIF

1

FAVORİ

14116

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

2007

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.