avatar
Hülya Çelik Doç. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 9 Hakemlik 38 CrossRef Atıf 10 TR Dizin Atıf 30
9 Yayın
38 Hakemlik
10 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Tarih Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Devrim Sonrası İran Ortaokul Tarih Ders Kitaplarında Türklere İlişkin Söylemlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185640
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1709

2

1

1709

Yayınlar

Tarihî Süreçte Sosyal Bilgiler: Amerika Birleşik Devletleri Örneği
DOI: 10.24186/vakanuvis.1208271
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1994

0

1994

0

351

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL MEDYADAKİ TARİHLE İLGİLİ PAYLAŞIMLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Hülya Çelik , Derya Elbasan
Yayın Bilgisi: 2018 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.429949
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1148

0

1148

0

1108

0

4429

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SAVAŞ ve BARIŞ KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Fatih Özdemir, Hülya Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.297799
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1407

0

1407

0

1530

1

1709

Yayınlar

Tarihî Süreçte Sosyal Bilgiler: Amerika Birleşik Devletleri Örneği
DOI: 10.24186/vakanuvis.1208271
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1994

3

0

1994

3

0

4429

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SAVAŞ ve BARIŞ KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Fatih Özdemir, Hülya Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.297799
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1407

2

0

1407

Devrim Sonrası İran Ortaokul Tarih Ders Kitaplarında Türklere İlişkin Söylemlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185640
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1709

2

1

1709

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.