Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Huriye Deniş Çeliker
Prof. Dr.
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
71
9
Yayın
20
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
71
TR Dizin Atıf
0000-0001-8059-6067
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimlerinde Eğitsel Oyun ve Bilimsel Öykü Kullanımı: 2010-2020 Yılları Arası Yüksek Lisans Tezleri
Yazarlar:
Serkan Yılmaz
,
Huriye Deniş Çeliker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.992061
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
1
ATIF
2
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Probleme Dayalı Öğrenme: Yapılan Yayınların Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Özge Sarıkaya
,
Huriye Deniş Çeliker
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Pandemi Döneminde Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgiye Bakış Açılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Atasay
,
Huriye Deniş Çeliker
,
Dilek Erduran Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1104360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Çerçevesinde Seçmeli Çevre Eğitimi Dersine İlişkin Bağlam Temelli Değerlendirmeye Yönelik Soru Örnekleri
Yazarlar:
Osman Aköz
,
Huriye Deniş Çeliker
,
Hasan Genç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİ SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN FEN EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN METAFORLAR YOLUYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Huriye Deniş Çeliker
,
Ömer Faruk Tumru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.969581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
0
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimlerinde Eğitsel Oyun ve Bilimsel Öykü Kullanımı: 2010-2020 Yılları Arası Yüksek Lisans Tezleri
Yazarlar:
Serkan Yılmaz
,
Huriye Deniş Çeliker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.992061
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
2
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2020 Yılları Arasında Teknoloji Temelli Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Yılmaz
,
Huriye Deniş Çeliker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1087868
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde REACT’ın Etkileri: 21. Yüzyıl Becerileri ve Fene Yönelik Öz Yeterlilik İnançları
Yazarlar:
Huriye Deniş Çeliker
, Muhammed Kara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.701189
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1568
0
FAVORİ
1568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları: Öğrencilerin Bilimsel Faaliyetlere Katılması Bilim İnsanı Algılarını Nasıl Etkiler?
Yazarlar:
Yrd.doç. Dr. Huriye Deniş Çeliker
,
Doç. Dr. Dilek Erduran Avcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4463
0
FAVORİ
4463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN ÖĞRETİMİNDE KARA KUTU DENEYİNİ İZLEYEN ÖĞRENCİLERİN ÇİZİM VE CANLANDIRMALARINDAKİ DETAYLAR
Yazarlar:
Suat Türkoğuz
, Ali Balım,
Huriye Deniş Çeliker
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3123
0
FAVORİ
3123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimlerinde Eğitsel Oyun ve Bilimsel Öykü Kullanımı: 2010-2020 Yılları Arası Yüksek Lisans Tezleri
Yazarlar:
Serkan Yılmaz
,
Huriye Deniş Çeliker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.992061
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
1
ATIF
2
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2020 Yılları Arasında Teknoloji Temelli Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Yılmaz
,
Huriye Deniş Çeliker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1087868
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
2
ATIF
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde REACT’ın Etkileri: 21. Yüzyıl Becerileri ve Fene Yönelik Öz Yeterlilik İnançları
Yazarlar:
Huriye Deniş Çeliker
, Muhammed Kara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.701189
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1568
2
ATIF
0
FAVORİ
1568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat