avatar
Merve Boyacı Yıldırım Dr. Öğr. Üyesi İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR. (TAM BURSLU)
Yayın 6 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 5
6 Yayın
3 Hakemlik
5 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Medya Okuryazarlığı Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Kriz İletişimi Sosyal Medya Çalışmaları Kurumsal İletişim İletişim ve Medya Çalışmaları Kurumsal Sosyal Sorumluluk Halkla İlişkiler Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR. (TAM BURSLU)

Popüler Yayınları

0

3

3093

Dijital Aktivizmde Sosyal Medya Kullanımı: Bir Çevrimiçi Hacktivist Ağının Analizi
DOI: 10.15869/itobiad.681189
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2095

1

2

2095

1

2

2138

0

1

1847

Yayınlar

DİJİTALLEŞME EKSENİNDE İNFODEMİ VE BİLGİ DÜZENSİZLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Akademik Hassasiyetler
DOI: 10.58884/akademik-hassasiyetler.1435823
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1486

0

1486

3

3093

2

2138

1

1847

2

2095

Yayınlar

DİJİTALLEŞME EKSENİNDE İNFODEMİ VE BİLGİ DÜZENSİZLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Akademik Hassasiyetler
DOI: 10.58884/akademik-hassasiyetler.1435823
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1486

3

0

1486

1

2

2138

Dijital Aktivizmde Sosyal Medya Kullanımı: Bir Çevrimiçi Hacktivist Ağının Analizi
DOI: 10.15869/itobiad.681189
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2095

1

2

2095

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.