Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Orhan Aydın
Doç. Dr.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
6
7
Yayın
11
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-9695-2414
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Bilimsel-Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri” Yönergesi’nin Matematik Becerileri Öğretimi Örneğinde Ele Alınışı
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
,
Salih Rakap
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.421952
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10967
6
ATIF
3
FAVORİ
10967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.523342
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4658
8
ATIF
3
FAVORİ
4658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerini Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521232
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7155
8
ATIF
2
FAVORİ
7155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3890
0
ATIF
1
FAVORİ
3890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yazma Güçlüğü Bulunan Türkiye Kökenli ve Suriye Göçmeni İlkokul Öğrencilerinde Yazım Hataları ve El Yazısı Okunaklılığının Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar:
Gadir Daas
,
Orhan Aydın
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/trsped.drr.1791447
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14
0
FAVORİ
14
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Eğitim Lisans Programlarındaki Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Nusrettin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1408492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lider Özel Eğitim Öğretmenliği Uygulamasının Türkçe Öğretmeninin Mesleki Gelişimine ve Özel Gereksinimli Öğrencinin Hedef Akademik Becerileri Edinmesine Olan Etkisi
Yazarlar:
Orhan Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1497583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
0
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerini Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521232
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7155
2
FAVORİ
7155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.523342
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4658
3
FAVORİ
4658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel-Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri” Yönergesi’nin Matematik Becerileri Öğretimi Örneğinde Ele Alınışı
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
,
Salih Rakap
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.421952
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10967
3
FAVORİ
10967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3890
1
FAVORİ
3890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Alan Editörü
e-Kafkas Journal of Educational Research
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Hakemlik
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yayınlar
Genel Eğitim Lisans Programlarındaki Öğretmen Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Nusrettin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1408492
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
2
ATIF
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerini Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521232
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7155
8
ATIF
2
FAVORİ
7155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Eğitim Programının Etkililiği
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Atilla Cavkaytar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.523342
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4658
8
ATIF
3
FAVORİ
4658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel-Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-Denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri” Yönergesi’nin Matematik Becerileri Öğretimi Örneğinde Ele Alınışı
Yazarlar:
Orhan Aydın
,
Elif Tekin İftar
,
Salih Rakap
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.421952
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10967
6
ATIF
3
FAVORİ
10967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat