Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sevda Küçük
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
75
10
Yayın
28
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
75
TR Dizin Atıf
0000-0002-2679-5177
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Investigating Pre-Service Teachers’ Behavioral Intentions to Use Web 2.0 Gamification Tools
Yazarlar:
Zeynep Turan
,
Sevda Küçük
,
Sinem Karabey
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.85.9.4
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017
10
ATIF
1
FAVORİ
2017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bilgi Güvenliği Farkındalık ve Dijital Okuryazarlık Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Saadettin Ates
,
Sevda Küçük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
773
0
ATIF
1
FAVORİ
773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görsel ve Fiziksel Programlamaya Dayalı Fen Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Habibe Güneş
,
Sevda Küçük
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
0
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Web 2.0 Tools on Smart Boards on Primary School Students' Mathematics Lesson Achievement, Anxiety, and Attitudes towards Smart Boards
Yazarlar:
Mahmut Elma
,
Sevda Küçük
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1409203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
0
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining of preparatory and first-year students’ online learning readiness and presence in English language courses
Yazarlar:
Fırat Keskin
,
Sevda Küçük
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1302551
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
0
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bilgi Güvenliği Farkındalık ve Dijital Okuryazarlık Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Saadettin Ates
,
Sevda Küçük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
773
1
FAVORİ
773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerin Kullanımının Matematik Öğretmen Adaylarının Motivasyon ve Bilişsel Yük Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Cihan Orak
,
Sevda Küçük
,
Aslan Gülcü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1344964
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
445
0
FAVORİ
445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Pre-Service Teachers’ Behavioral Intentions to Use Web 2.0 Gamification Tools
Yazarlar:
Zeynep Turan
,
Sevda Küçük
,
Sinem Karabey
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.85.9.4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017
1
FAVORİ
2017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eğitsel Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Geliştirme Deneyimleri
Yazarlar:
Ayşe Seyhan
,
Sevda Küçük
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1689
0
FAVORİ
1689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Sevda Küçük
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.285539
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2070
0
FAVORİ
2070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birebir Robotik Öğretiminde Öğreticilerin Deneyimleri
Yazarlar:
Sevda Küçük
,
Burak Şişman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.12092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2419
0
FAVORİ
2419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Topçu
,
Sevda Küçük
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4143
0
FAVORİ
4143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of Educational Technology and Online Learning
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Educational Academic Research
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Educational Academic Research
Hakemlik
Acta Infologica
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Educational Academic Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of Scientific Reports-A
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The Effect of Using Web 2.0 Tools on Smart Boards on Primary School Students' Mathematics Lesson Achievement, Anxiety, and Attitudes towards Smart Boards
Yazarlar:
Mahmut Elma
,
Sevda Küçük
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1409203
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
1
ATIF
0
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Pre-Service Teachers’ Behavioral Intentions to Use Web 2.0 Gamification Tools
Yazarlar:
Zeynep Turan
,
Sevda Küçük
,
Sinem Karabey
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.85.9.4
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017
10
ATIF
1
FAVORİ
2017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birebir Robotik Öğretiminde Öğreticilerin Deneyimleri
Yazarlar:
Sevda Küçük
,
Burak Şişman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.12092
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2419
1
ATIF
0
FAVORİ
2419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Topçu
,
Sevda Küçük
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4143
1
ATIF
0
FAVORİ
4143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat