Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Yıldız
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
7
14
Yayın
10
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Türkiye’de Argümantasyonla İlgili Yapılan Doktora Tezlerinin Geçerlik ve Güvenirlik Önlemleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin İspir
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1336695
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
224
0
FAVORİ
224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Beslenme Tutumlarının Dikkat Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Murat Nebioğlu
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1578844
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
233
0
FAVORİ
233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covıd-19 Salgınının Okul Yönetimi Açısından Yönetici Görüşlerine Göre Araştırılması
Yazarlar:
Bilal Ketenalp
,
Serhat Çakabay
,
Emrah Çavuş
,
Ali Yıldız
,
Mahir Ataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1542372
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
382
0
FAVORİ
382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Karma Yöntem Kalite Standartlarına Yönelik Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin İspir
,
Suat Çelik
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1245895
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1037
0
FAVORİ
1037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tutumları ile Mesleğe Bağlılıkları Arasındaki İlişki: Öğretmen Özyeterlik İnancının Aracı Rolü
Yazarlar:
Bünyamin İspir
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1215217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
918
0
FAVORİ
918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Örtük Bilgiyi Kullanma Düzeyleri
Yazarlar:
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hızla İlgili ÖSS Matematik Testi Soru İfadelerinin Kavram Yanılgıları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.915505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
944
0
FAVORİ
944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğrenme Amaçlı Yazma Hakkında Yapılan Araştırmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Bünyamin İspir
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.906264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ ANLAMA DÜZEYLERİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ ONLARIN CEVAPLARI HAKKINDAKİ TAHMİNLERİ
Yazarlar:
Elif Bakaç
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.870717
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SKALER VE VEKTÖREL NİCELİKLERİ ANLAMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1015
0
FAVORİ
1015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜRAT VE HIZ NİCELİKLERİNİN ÖSS MATEMATİK SORULARINDA KULLANILAN ANLAMLARININ TARTIŞILMASI
Yazarlar:
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
0
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF YAŞAMIMIZDAKİ ELEKTRİK ÜNİTESİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİNDEN MEKTUBUN BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar: Ömer Bozat,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1447
0
FAVORİ
1447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E=mc2 PARADİGMASI VE ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2243
0
FAVORİ
2243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOYUT ANALİZİ VE ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Qualitative Studies
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tutumları ile Mesleğe Bağlılıkları Arasındaki İlişki: Öğretmen Özyeterlik İnancının Aracı Rolü
Yazarlar:
Bünyamin İspir
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1215217
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
918
2
ATIF
0
FAVORİ
918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğrenme Amaçlı Yazma Hakkında Yapılan Araştırmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Bünyamin İspir
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.906264
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
4
ATIF
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ ANLAMA DÜZEYLERİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ ONLARIN CEVAPLARI HAKKINDAKİ TAHMİNLERİ
Yazarlar:
Elif Bakaç
,
Ali Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.870717
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
1
ATIF
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat