Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Solmaz Aydın Beytur
Doç. Dr.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
152
13
Yayın
9
Hakemlik
152
CrossRef Atıf
0000-0003-0153-9545
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğrenme, Motivasyon ve Duygu
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı
,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.29672
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
2
ATIF
1
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK KAYGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Solmaz Aydın Beytur
,
Sibel Gurbuzoglu Yalmancı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1266911
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE MOTİVASYONSUZ OLAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONSUZ OLMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Büşra Karaca
,
Solmaz Aydın Beytur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.892971
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Büşra Karaca
,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.769444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARI VE KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Zehra Çekim,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1675
0
FAVORİ
1675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BAŞARI ALGILARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARIYLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Solmaz Aydın
, Zehra Çekim
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2370
0
FAVORİ
2370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Solmaz Aydın
,
Tazegül Demir Atalay
,
Volkan Göksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.302796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
State of Instructors to Use Self-Regulated Learning Processes in Their Courses
Yazarlar:
Solmaz Aydın
, Zehra Çekim
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.284858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1087
0
FAVORİ
1087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HIGH SCHOOL SCIENCE STUDENTS’ IDEAS ABOUT MICROORGANISMS AND THEIR PLACE IN THE CURRICULUM
Yazarlar:
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal Of Biology Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
0
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz-Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Solmaz Aydın
,
Sündüs Yerdelen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
0
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı
,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.31373
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1879
0
FAVORİ
1879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenleme ölçeğinin Türkçe uyarlaması: Geçerlik ve güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Solmaz Aydin
,
Melike Özer Keskin
,
Mustafa Yel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181073
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5107
0
FAVORİ
5107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı
,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.29672
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
1
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Kavramına Yönelik Metaforik Algıları/Pre-Service Teachers' Metaphorical Perceptions towards Biology
Yazarlar:
Solmaz Aydın
,
Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
976
0
FAVORİ
976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal Of Biology Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Caucasian Journal of Science
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Science Amotivation Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Büşra Karaca
,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.769444
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
1
ATIF
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz-Yeterlikleri Ve Motivasyonları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Solmaz Aydın
,
Tazegül Demir Atalay
,
Volkan Göksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.302796
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
3
ATIF
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HIGH SCHOOL SCIENCE STUDENTS’ IDEAS ABOUT MICROORGANISMS AND THEIR PLACE IN THE CURRICULUM
Yazarlar:
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal Of Biology Education
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
4
ATIF
0
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Biyoloji Dersinde Kullandıkları Üst biliş Stratejilerinin Başarı Hedef Yönelimleri ve Öz-Yeterlik Algıları ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Solmaz Aydın
,
Sündüs Yerdelen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
1
ATIF
0
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı
,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.31373
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1879
4
ATIF
0
FAVORİ
1879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenleme ölçeğinin Türkçe uyarlaması: Geçerlik ve güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Solmaz Aydin
,
Melike Özer Keskin
,
Mustafa Yel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181073
ATIF
137
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5107
137
ATIF
0
FAVORİ
5107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı
,
Solmaz Aydın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.29672
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
2
ATIF
1
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat