Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burçak Boz Yaman
Prof. Dr.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
8
11
Yayın
19
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-0922-3652
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Matematik Eğitimi, Öğretmen yetiştirme, Geometri Öğretimi
Kurum
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Popüler Yayınları
EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-632076
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
1
ATIF
1
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Temelli Ders Planı Hazırlama Süreci ve Uygulama Sonuçları: Çevreci Sifon Etkinliği
Yazarlar:
Sadık Uslu
,
Burçak Boz Yaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.787908
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3854
0
ATIF
1
FAVORİ
3854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining Middle School Mathematics Student Teachers’ Post-Observation Conferences
Yazarlar:
Feyza Nur Kaygısız
,
Buket Demir Mertek
,
Burçak Boz Yaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1108460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
0
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Temelli Ders Planı Hazırlama Süreci ve Uygulama Sonuçları: Çevreci Sifon Etkinliği
Yazarlar:
Sadık Uslu
,
Burçak Boz Yaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.787908
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3854
1
FAVORİ
3854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME ORTAMLARI HAZIRLAMAYA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-632076
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
1
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
High School Students’ Performances on Proof Comprehension Tests
Yazarlar: Bahattin İnam,
İşıkhan Uğurel
,
Burcak Boz Yaman Boz Yaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.416261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1598
0
FAVORİ
1598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Burçak Boz-yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.354985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1763
0
FAVORİ
1763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri
Yazarlar: Müge Adnan,
Burçak Boz-yaman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.280165
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2312
0
FAVORİ
2312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Gelişimlerine Dair Görüşleri
Yazarlar:
Burçak Boz-yaman
, Şeyda Deniz Tarım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
0
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burçak Boz
,
Safure Bulut
, Fatma Derya Yavuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.86316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2819
0
FAVORİ
2819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Üyelerinin Çevrimiçi Matematik Öğretimine Bakışları: Çevrimiçi Öğrenme Deneyimi Bakış Açısını Değiştiriyor Mu?
Yazarlar:
Müge Adnan
,
Burçak Boz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.60223
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2849
0
FAVORİ
2849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıfların Hesaplamalı Tahmin Stratejileri ile ilgili Bir Örnek Olay Çalışması
Yazarlar:
Burçak Boz
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
0
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Editörlük
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Tabula Rasa: Felsefe ve Teoloji
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-632076
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
1
ATIF
1
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Burçak Boz-yaman
,
Safure Bulut
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.354985
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1763
8
ATIF
0
FAVORİ
1763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burçak Boz
,
Safure Bulut
, Fatma Derya Yavuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.86316
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2819
1
ATIF
0
FAVORİ
2819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Üyelerinin Çevrimiçi Matematik Öğretimine Bakışları: Çevrimiçi Öğrenme Deneyimi Bakış Açısını Değiştiriyor Mu?
Yazarlar:
Müge Adnan
,
Burçak Boz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.60223
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2849
3
ATIF
0
FAVORİ
2849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat