Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Necla Ekinci
Necla Ekinci
Doç. Dr.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
29
10
Yayın
11
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Deneyimi Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Semra Başaran Tican
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.27316
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3470
3
ATIF
1
FAVORİ
3470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Araştırmacı Olarak Öğretmenler: Araştırma Yeterlikleri, Engelleri, Algıları ve Araştırmadan Bekledikleri Yararlar
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
C. Ergin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1061432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME ORTAMLARI HAZIRLAMAYA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
904
0
FAVORİ
904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on the Experiences of Beginning Classroom Teachers on Teacher Induction Practices in Rural Areas in Turkey
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali Kocayiğit
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.749109
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5318
0
FAVORİ
5318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationships between Education Faculty and Engineering Faculty Students’ Critical Thinking and Metacognitive Self-regulation Strategies and Their Approach to Learning
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Canses Tican
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2374
0
FAVORİ
2374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.307065
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2840
0
FAVORİ
2840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304706
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi: İletişim, Yaratıcılık ve Estetik
Yazarlar:
Necla Ekinci
, Damla Kaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3402
0
FAVORİ
3402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Deneyimi Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Semra Başaran Tican
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.27316
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3470
1
FAVORİ
3470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali Kocayiğit
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.749109
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5318
5
ATIF
0
FAVORİ
5318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.307065
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2840
7
ATIF
0
FAVORİ
2840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304706
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
12
ATIF
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi: İletişim, Yaratıcılık ve Estetik
Yazarlar:
Necla Ekinci
, Damla Kaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3402
2
ATIF
0
FAVORİ
3402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Deneyimi Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Semra Başaran Tican
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.27316
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3470
3
ATIF
1
FAVORİ
3470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat