Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Necla Ekinci
Doç. Dr.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
33
12
Yayın
16
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Deneyimi Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Semra Başaran Tican
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.27316
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3818
3
ATIF
1
FAVORİ
3818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Lise 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımları ve Matematik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nazli Zeynep Çağdaş
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1461165
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilişüstü Farkındalıkları ve Yabancı Dil Öğrenme Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rahime Meltem Ünal
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1432372
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmacı Olarak Öğretmenler: Araştırma Yeterlikleri, Engelleri, Algıları ve Araştırmadan Bekledikleri Yararlar
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
C. Ergin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1061432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME ORTAMLARI HAZIRLAMAYA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Burçak Boz Yaman
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
0
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on the Experiences of Beginning Classroom Teachers on Teacher Induction Practices in Rural Areas in Turkey
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
0
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali Kocayiğit
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.749109
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6845
0
FAVORİ
6845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationships between Education Faculty and Engineering Faculty Students’ Critical Thinking and Metacognitive Self-regulation Strategies and Their Approach to Learning
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
542
0
FAVORİ
542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları ve Düşünme Becerilerinin Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Canses Tican
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2617
0
FAVORİ
2617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.307065
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3233
0
FAVORİ
3233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304706
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2187
0
FAVORİ
2187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi: İletişim, Yaratıcılık ve Estetik
Yazarlar:
Necla Ekinci
, Damla Kaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3650
0
FAVORİ
3650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Deneyimi Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Semra Başaran Tican
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.27316
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3818
1
FAVORİ
3818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Teacher Education and Educators
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Araştırmacı Olarak Öğretmenler: Araştırma Yeterlikleri, Engelleri, Algıları ve Araştırmadan Bekledikleri Yararlar
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
C. Ergin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1061432
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
1
ATIF
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okullarında Uygulanan Program Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali Kocayiğit
,
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.749109
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6845
7
ATIF
0
FAVORİ
6845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationships between Epistemological Beliefs and Teaching and Learning Conceptions of Lower-Secondary Education Teachers
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.307065
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3233
8
ATIF
0
FAVORİ
3233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Alan Seçiminde Etkili Olan Motivasyonel Etkenler
Yazarlar:
Necla Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304706
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2187
12
ATIF
0
FAVORİ
2187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının İncelenmesi: İletişim, Yaratıcılık ve Estetik
Yazarlar:
Necla Ekinci
, Damla Kaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3650
2
ATIF
0
FAVORİ
3650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Deneyimi Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Necla Ekinci
,
Semra Başaran Tican
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.27316
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3818
3
ATIF
1
FAVORİ
3818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat