Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bilge Kuşdemir Kayıran
Doç. Dr.
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
8
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
10
8
Yayın
23
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Okul Dışı Öğrenme
Sınıf Eğitimi
Kurum
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-543058
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1945
0
ATIF
2
FAVORİ
1945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pınar Bal
,
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.696848
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
2
ATIF
1
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Açılmış
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.890948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
0
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pınar Bal
,
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.696848
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
1
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-543058
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1945
2
FAVORİ
1945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Yaratıcı Dramaya İlişkin Algıları ve Tutumları Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.505629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1903
0
FAVORİ
1903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarılarının ve Okuma Hızlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bilge Kuşdemir Kayıran
, Zeliha Katırcı Ağaçkıran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4037
0
FAVORİ
4037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİ VE MEZUNLARI İLE YETİŞKİNLERİN ÇOKLU ZEKA ALANLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: ADANA/TÜRKİYE ÖRNEKLEMİNDE BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Ayten İflazoğlu Saban
, Dilek Işık,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1750
0
FAVORİ
1750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
, Dilek Işık
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKLU ZEKA KURAMI TEMELLİ ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar: Arş. Gör. Ayşegül Karabay, Arş. Gör. Dilek Işık, Arş. Gör. Raziye Günay Bilaloğlu,
Arş. Gör. Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5160
0
FAVORİ
5160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Açılmış
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.890948
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
4
ATIF
0
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pınar Bal
,
Ayşegül Karabay
,
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.696848
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
2
ATIF
1
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Yaratıcı Dramaya İlişkin Algıları ve Tutumları Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Bilge Kuşdemir Kayıran
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.505629
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1903
4
ATIF
0
FAVORİ
1903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat