Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Dr.
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
14
8
Yayın
19
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Zihinsel Engelli Eğitimi
Eğitim
Görme Engelli Eğitimi
İşitme Engelli Eğitimi
Konuşma Engelli Eğitimi
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İşitme engelli okuyucuların okuma sürecinde Türkçenin ve Türk İşaret dilinin biçim-sözdizim özellikleri
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.288670
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4351
0
ATIF
1
FAVORİ
4351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7252
13
ATIF
1
FAVORİ
7252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Öncesi ve Sırası Süreçte Özel Eğitim Personeli İşbirliği: Özel Eğitim Aday Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Nilay Kayhan
,
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
0
ATIF
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görme Yetersizliği Olan Çocuk Annelerinin Özel Eğitim Hizmetlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1394226
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Candidates' Teaching Practice Experiences in the Natural Disaster Period
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1347936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
391
0
FAVORİ
391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları Yürütülen Sınıflarda Dil Gelişimini Desteklemede Etkileşimli Kitap Okuma Uygulamaları: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1323390
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
0
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions on Awareness Activities Regarding Inclusive Community Life: Experiences of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1252024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
0
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrencilerde Okuma Yazma Becerileri ve Yaratıcı Drama
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
0
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Öncesi ve Sırası Süreçte Özel Eğitim Personeli İşbirliği: Özel Eğitim Aday Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Nilay Kayhan
,
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7252
1
FAVORİ
7252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme engelli okuyucuların okuma sürecinde Türkçenin ve Türk İşaret dilinin biçim-sözdizim özellikleri
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.288670
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4351
1
FAVORİ
4351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
Candidates' Teaching Practice Experiences in the Natural Disaster Period
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1347936
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
391
1
ATIF
0
FAVORİ
391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla Işıkdoğan Uğurlu
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7252
13
ATIF
1
FAVORİ
7252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat