Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nilay KAYHAN
Nilay KAYHAN
Doç. Dr.
EGE ÜNİVERSİTESİ
0000-0002-0937-8013
Yayın
18
Hakemlik
69
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
4
0000-0002-0937-8013
18
Yayın
69
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyografi
HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Kurum
EGE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunlar ve Kaynaştırma Ortamlarında Kullanımına İlişkin Görüş ve Önerileri
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
0
ATIF
1
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6286
3
ATIF
1
FAVORİ
6286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla IŞIKDOĞAN UĞURLU
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5924
8
ATIF
1
FAVORİ
5924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birlikte Öğretim Yaklaşımı: Altı Farklı Öğretim Modeli
Yazarlar:
Nilay KAYHAN
,
Gönül AKÇAMETE
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6674
0
ATIF
1
FAVORİ
6674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞARET DİLİ DERSİNİ ALAN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İŞARET DİLİ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.689219
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2188
0
ATIF
1
FAVORİ
2188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Meslek Öncesi ve Sırası Süreçte Özel Eğitim Personeli İşbirliği: Özel Eğitim Aday Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Nilay KAYHAN
,
Necla IŞIKDOĞAN UĞURLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
1
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Çocukları Olan Sağlık Çalışanı Annelerin Covid-19 Salgın Süreci Deneyimleri
Yazarlar:
Kübra DEMİRÖZ
,
Şeyda YILDIRIM
,
Sevim KARAHAN
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.847347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1030
0
FAVORİ
1030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Kayıplı Çocukların Eğitimine İlişkin Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Uzmanları Görüşleri
Yazarlar: Pelin PİŞTAV AKMEŞE,
Nilay KAYHAN
,
Gülce KİRAZLI
, Tayfun KİRAZLI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Odyoloji ve İşitme Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1487
1
FAVORİ
1487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koronavirüs (Covıd-19) Salgınında Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Öğretmen Deneyimleri
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
1
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Experiences of the Mothers to Cope with the Problem Behaviors of the Children with Special Needs during Coronavirus (COVID-19) Process
Yazarlar:
Sevim KARAHAN
,
Şeyda YILDIRIM PARLAK
,
Kübra DEMİRÖZ
,
Mehmet KAYA
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞARET DİLİ DERSİNİ ALAN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İŞARET DİLİ ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.689219
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2188
1
FAVORİ
2188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birlikte Öğretim Yaklaşımı: Altı Farklı Öğretim Modeli
Yazarlar:
Nilay KAYHAN
,
Gönül AKÇAMETE
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6674
1
FAVORİ
6674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla IŞIKDOĞAN UĞURLU
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5924
1
FAVORİ
5924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Alanında Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin İşitme Kayıplı Çocukların Dil, Konuşma ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi ve Eğitimleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
,
Gülce KİRAZLI
, Fatih ÖĞÜT, Tayfun KİRAZLI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sağlık Bilimleri ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5127
0
FAVORİ
5127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6286
1
FAVORİ
6286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşaret Dili Dersine Katılan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk İşaret Dili Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.280054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9900
0
FAVORİ
9900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelliler Öğretmenleri ile Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Uzmanlarının İşitme Kayıplı Çocukların Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7873
0
FAVORİ
7873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Düzeyde Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitim Süreçlerinde Kullanılan İletişim Modlarına/Yaklaşımlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8131
0
FAVORİ
8131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunlar ve Kaynaştırma Ortamlarında Kullanımına İlişkin Görüş ve Önerileri
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
1
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Mesleki Etik İlkeleri
Yazarlar:
Gönül AKÇAMETE
,
Nilay KAYHAN
,
Fadime İŞCEN KARASU
,
A. Emel SARDOHAN YILDIRIM
, Mümin ŞEN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3057
0
FAVORİ
3057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Bazı Avrupa Birliği Ülkelerinde Okul Öncesi Öğretmenliği Programlarında Fen Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay KAYHAN
,
Didem KILIÇ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1306
0
FAVORİ
1306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokula Devam Eden Özel Gereksinimli Öğrencilerin Aile Katılım Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Pelin PİŞTAV AKMEŞE,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.012
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3522
0
FAVORİ
3522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEREBRAL PALSİ’Lİ ÇOCUĞA SAHİP OLAN ANNELERİN AİLE ORTAMINI ALGILAMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Pelin PİŞTAV AKMEŞE,
Nilay KAYHAN
, Akmer MUTLU
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3207
0
FAVORİ
3207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Toplum ve Sosyal Hizmet
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türk Odyoloji ve İşitme Araştırmaları Dergisi
Türkiye Sağlık Bilimleri ve Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Family Counseling and Education
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya University Journal of Education
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Özel Gereksinimli Çocukları Olan Sağlık Çalışanı Annelerin Covid-19 Salgın Süreci Deneyimleri
Yazarlar:
Kübra DEMİRÖZ
,
Şeyda YILDIRIM
,
Sevim KARAHAN
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.847347
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1030
1
ATIF
0
FAVORİ
1030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme Süreçlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Necla IŞIKDOĞAN UĞURLU
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.398385
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5924
8
ATIF
1
FAVORİ
5924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Oyun Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Piştav Akmeşe
,
Nilay Kayhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6286
3
ATIF
1
FAVORİ
6286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşaret Dili Dersine Katılan Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk İşaret Dili Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.280054
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9900
3
ATIF
0
FAVORİ
9900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Düzeyde Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitim Süreçlerinde Kullanılan İletişim Modlarına/Yaklaşımlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Pelin PİŞTAV AKMEŞE
,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.280747
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8131
3
ATIF
0
FAVORİ
8131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokula Devam Eden Özel Gereksinimli Öğrencilerin Aile Katılım Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Pelin PİŞTAV AKMEŞE,
Nilay KAYHAN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.012
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3522
2
ATIF
0
FAVORİ
3522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat