Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nihal Tunca Guclu
Doç.
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
76
13
Yayın
11
Hakemlik
76
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Suya Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması1
Yazarlar:
Engin Karslı
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1275139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen metaforu ölçeği: geçerlik – güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Bilge Çam Aktaş
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1843
0
FAVORİ
1843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmenlerinin Mesleki Değerler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Başladıklarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Yazarlar:
Demet Sever
,
Bilge Aktaş
,
Senar Şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.35496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2158
0
FAVORİ
2158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Eleştirel Düşünmeyi Destekleyen Sınıf Ortamı Özelliklerini Yordama Düzeyi
Yazarlar:
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2015.60.11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
0
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
[Öğretmen adaylarının çocuk istismarına ilişkin farkındalıkları]
Yazarlar:
Nihal Tunca
, Özge Özer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of an in-Service Training Program Developed about Measurement and Evaluation
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
,
Fatih Kezer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
787
0
FAVORİ
787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe ve Eleştirel Düşünme
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19828
0
FAVORİ
19828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Qualities of Ideal Teacher Educators
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Aytunga Oğuz, Halime Özge Bahar Güner
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5771
0
FAVORİ
5771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ level of compliance to ethical values based on secondary students’ perceptions / Ortaokul öğrencilerinin algılarına göre öğretmenlerin etik değerlere uyma düzeyleri
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın-şahin
,
Demet Sever
,
Bilge Çam Aktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Özge Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5702
0
FAVORİ
5702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.56482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
0
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim öğretmenlerine yönelik mesleki değerler ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Mustafa Sağlam
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Journal of Education and Future
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Suya Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması1
Yazarlar:
Engin Karslı
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1275139
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
1
ATIF
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Başladıklarında Karşılaşabileceklerini Düşündükleri Sorunlar
Yazarlar:
Demet Sever
,
Bilge Aktaş
,
Senar Şahin
,
Nihal Tunca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.35496
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2158
3
ATIF
0
FAVORİ
2158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Qualities of Ideal Teacher Educators
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Aytunga Oğuz, Halime Özge Bahar Güner
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5771
6
ATIF
0
FAVORİ
5771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
Yazarlar:
Nihal Tunca
,
Senar Alkın Şahin
, Özge Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
44
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5702
44
ATIF
0
FAVORİ
5702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca
,
Özgür Ulubey
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.56482
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
22
ATIF
0
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat