Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Serkan Aslan
Serkan Aslan
Doç. Dr.
Süleyman Demirel Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yayın
15
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
34
15
Yayın
19
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Süleyman Demirel Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Öğretim Programı Okuryazarlıkları ile Öğretmenliğe Hazır Olma Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Tuğba Güner,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1177806
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
728
0
FAVORİ
728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Birsel Aybek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.350368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
, Birsel Aybek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29071
0
FAVORİ
29071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çokkültürlü Eğitime Dayalı Olarak Uygulanan Etkinlikler İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Birsel Aybek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3641
0
FAVORİ
3641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları ile Demokrasiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Birsel Aybek
,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.332035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
0
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of the Relationship between Prospective Classroom Teachers’ Critical Thinking Standards and Their Attitudes Towards Democracy
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Birsel Aybek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.296276
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
0
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-DÜZENLEME DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Birsel Aybek,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14112
0
FAVORİ
14112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü Eğilimleri ile Yardımseverlik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.306509
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2064
0
FAVORİ
2064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Birleştirilmiş Sınıf Uygulamasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Fırat ve Dicle Üniversiteleri Örnekleri)
Yazarlar: Hilal Kazu,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2899
0
FAVORİ
2899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitabında Yer Alan “Geçmişimi Öğreniyorum ve Yaşadığımız Yer” Ünitelerinin Eleştirel Düşünme Standartları Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar: Birsel Aybek,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.29013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
0
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER DERSİNİN BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Hilal Kazu
,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/fusbed.28259
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5070
0
FAVORİ
5070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin 4+4+4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sistemine Yönelik Yaşadıkları Sorunlar (Elazığ İli Örneği)
Yazarlar: Birsel Aybek,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.63454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1012
0
FAVORİ
1012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2004 İlköğretim Programının “Ölçme-Değerlendirme” Boyutu İle İlgili Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hilal Kazu
,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
0
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2004 İlköğretim Programının “Öğrenme-Öğretme Süreci” Boyutu İle İlgili Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hilal Kazu
,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
0
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Birsel Aybek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.350368
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
3
ATIF
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çokkültürlü Eğitime Dayalı Olarak Uygulanan Etkinlikler İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Birsel Aybek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358001
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3641
4
ATIF
0
FAVORİ
3641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-DÜZENLEME DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Birsel Aybek,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331938
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14112
10
ATIF
0
FAVORİ
14112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü Eğilimleri ile Yardımseverlik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.306509
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2064
7
ATIF
0
FAVORİ
2064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.29013
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
1
ATIF
0
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER DERSİNİN BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (ELAZIĞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Hilal Kazu
,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/fusbed.28259
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5070
6
ATIF
0
FAVORİ
5070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin 4+4+4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sistemine Yönelik Yaşadıkları Sorunlar (Elazığ İli Örneği)
Yazarlar: Birsel Aybek,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.63454
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1012
3
ATIF
0
FAVORİ
1012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat