Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Arzu Aydoğan Yenmez
Doç. Dr.
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
36
12
Yayın
15
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0001-8595-3262
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
UZAKTAN MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
ATIF
2
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Matematik Etkinliklerinin Değerlendirilmesinde SAMR Modelinin Kullanımı
Yazarlar:
Arzu Aydoğan Yenmez
, Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2019 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
0
ATIF
1
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GeoGebra Software on the Mathematical Language Developments and Self-Efficacy Perceptions of Students
Yazarlar: Nimet Barçın,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1340349
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
0
ATIF
1
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin Problem Çözme Stratejilerinin Öğretildiği Süreçte Matematik Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar: Keziban Topal,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1240354
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
157
0
FAVORİ
157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GeoGebra Software on the Mathematical Language Developments and Self-Efficacy Perceptions of Students
Yazarlar: Nimet Barçın,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1340349
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
1
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modelleme Uygulamalarının Matematik Okuryazarlığı Üzerindeki Rolünün İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1027353
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
2
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Gözünden Uzaktan Matematik Öğrenimi: Sentiment Analizi
Yazarlar:
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
748
0
FAVORİ
748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Study of Knowledge Exchange on Sociomatematical Norms: Dialogue Writing and Dramatization
Yazarlar:
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirliği ve Anlaşılabilirliği Üzerine Öğretmen-Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Çelik
, Gökhan Çetinkaya,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.544757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
0
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME: ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK SORULARI EŞLİĞİNDE ONLINE ETKİLEŞİMLERİ
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.527779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
0
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Dilsel ve Görsel Metinlerin Toplumsal Cinsiyet Rollerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Çelik
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1994
0
FAVORİ
1994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Matematik Etkinliklerinin Değerlendirilmesinde SAMR Modelinin Kullanımı
Yazarlar:
Arzu Aydoğan Yenmez
, Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2019 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
1
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Online argümantasyon: Eleştirel okuma özyeterlik algısı
Yazarlar:
Tuğba Çelik
,
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
, İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1798
0
FAVORİ
1798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin GeoGebra ile Hazırlanan Çalışma Yaprakları Üzerine Görüşleri
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.21979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3275
0
FAVORİ
3275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
HAYEF Journal of Education
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Teacher Education and Educators
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Modelleme Uygulamalarının Matematik Okuryazarlığı Üzerindeki Rolünün İncelenmesi
Yazarlar:
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Semirhan Gökçe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1027353
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
1
ATIF
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirliği ve Anlaşılabilirliği Üzerine Öğretmen-Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Çelik
, Gökhan Çetinkaya,
Arzu Aydoğan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.544757
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
4
ATIF
0
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME: ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK SORULARI EŞLİĞİNDE ONLINE ETKİLEŞİMLERİ
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
Tuğba Çelik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.527779
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
1
ATIF
0
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat