Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ebru Ünay
Dr. Öğr. Üyesi
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
38
TR Dizin Atıf
26
9
Yayın
11
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-6298-9438
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kapsayıcı Eğitim
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4068
0
ATIF
3
FAVORİ
4068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
3
ATIF
3
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTEK ODASINDAKİ EĞİTİMİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2297
0
ATIF
2
FAVORİ
2297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1209761
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
3
ATIF
1
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1209761
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
1
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Student Opinions on the Assessment and Evaluation Applications Performed During the Covid 19 Pandemic in Higher Education
Yazarlar:
Yurdagül Günal
,
Zehra Birol
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1079592
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
530
0
FAVORİ
530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÜTÜNLEŞTİRMENİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Ebru Ünay
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.878220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3141
0
FAVORİ
3141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Özel Eğitimde Uzaktan Eğitime Yönelik Ebeveynlerin Görüşleri
Yazarlar:
Raziye Erdem
,
Ebru Ünay
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.929329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
3
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEÇİCİ KORUMA STATÜSÜNDEKİ ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTSEL TANILAMA SÜRECİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.959925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2040
0
FAVORİ
2040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİMDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.845915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4068
3
FAVORİ
4068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTEK ODASINDAKİ EĞİTİMİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2297
2
FAVORİ
2297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Yayınlar
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1209761
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
3
ATIF
1
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÜTÜNLEŞTİRMENİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Ebru Ünay
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.878220
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3141
2
ATIF
0
FAVORİ
3141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Özel Eğitimde Uzaktan Eğitime Yönelik Ebeveynlerin Görüşleri
Yazarlar:
Raziye Erdem
,
Ebru Ünay
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.929329
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
9
ATIF
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
3
ATIF
3
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEÇİCİ KORUMA STATÜSÜNDEKİ ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTSEL TANILAMA SÜRECİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.959925
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2040
9
ATIF
0
FAVORİ
2040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİMDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.845915
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
12
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat