Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ebru Ünay
Dr. Öğr. Üyesi
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
12
9
Yayın
9
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-6298-9438
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3784
0
ATIF
3
FAVORİ
3784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
1
ATIF
3
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTEK ODASINDAKİ EĞİTİMİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
0
ATIF
2
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1209761
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
2
ATIF
1
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1209761
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
1
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Student Opinions on the Assessment and Evaluation Applications Performed During the Covid 19 Pandemic in Higher Education
Yazarlar:
Yurdagül Günal
,
Zehra Birol
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1079592
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÜTÜNLEŞTİRMENİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Ebru Ünay
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.878220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2840
0
FAVORİ
2840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Özel Eğitimde Uzaktan Eğitime Yönelik Ebeveynlerin Görüşleri
Yazarlar:
Raziye Erdem
,
Ebru Ünay
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.929329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
3
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEÇİCİ KORUMA STATÜSÜNDEKİ ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTSEL TANILAMA SÜRECİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.959925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİMDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.845915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3784
3
FAVORİ
3784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DESTEK ODASINDAKİ EĞİTİMİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
2
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Yayınlar
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Yurdagül Günal
,
Ebru Ünay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1209761
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
2
ATIF
1
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÜTÜNLEŞTİRMENİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Buket Erçiçek
,
Ebru Ünay
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.878220
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2840
1
ATIF
0
FAVORİ
2840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Sürecinde Özel Eğitimde Uzaktan Eğitime Yönelik Ebeveynlerin Görüşleri
Yazarlar:
Raziye Erdem
,
Ebru Ünay
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.929329
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
8
ATIF
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de kaynaştırmadan bütünleştirmeye geçiş
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Macid Ayhan Melekoğlu
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.955653
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
1
ATIF
3
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEÇİCİ KORUMA STATÜSÜNDEKİ ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTSEL TANILAMA SÜRECİ
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Yurdagül Günal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.959925
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
8
ATIF
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİMDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
Yazarlar:
Ebru Ünay
,
Raziye Erdem
,
Orhan Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.845915
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
9
ATIF
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat