Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burak Aydın
Doç. Dr.
EGE UNIVERSITY
Yayın
5
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
1
5
Yayın
27
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-4462-1784
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimin Kültürler Arası Karşılaştırmaları:Uluslararası Sınavlar
Similasyon çalışmaları
Kurum
EGE UNIVERSITY
Yayınlar
Eğitim Araştırmalarında Çok Düzeyli Meta-Analiz Modelleri: Örnek Uygulamalı Bir Rehber
Yazarlar:
Dilek Karaca
,
Burak Aydın
,
Hakan Atılgan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1476011
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The eTIMSS and TIMSS Measurement Invariance Study: Multigroup Factor Analyses and Differential Item Functioning Analyses with the 2019 Cycle
Yazarlar:
Murat Yalçınkaya
,
Hakan Atılgan
,
Selim Daşçıoğlu
,
Burak Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1426739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
0
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2015 Reading Test Item Parameters Across Language Groups: A measurement Invariance Study with Binary Variables
Yazarlar:
Pelin Bağdu Söyler
,
Burak Aydın
,
Hakan Atılgan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.800697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
0
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Adresli Eğitim Araştırmaları Dergilerinde Yayınlanmış Faktör Analizi Sonuçlarının Tekrarlanabilirliği Üzerine Bir Ön Çalışma
Yazarlar:
Burak Aydın
,
Mehmet Kaplan
, Hakan Atılgan,
Sungur Gürel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.482393
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3098
0
FAVORİ
3098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİ MENTÖRLÜK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME YOLUNDA PİLOT BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Enes Gök
,
Burak Aydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
0
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Academic Studies - TURAS
Turkish Journal of Education
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
PISA 2015 Reading Test Item Parameters Across Language Groups: A measurement Invariance Study with Binary Variables
Yazarlar:
Pelin Bağdu Söyler
,
Burak Aydın
,
Hakan Atılgan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.800697
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
3
ATIF
0
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Adresli Eğitim Araştırmaları Dergilerinde Yayınlanmış Faktör Analizi Sonuçlarının Tekrarlanabilirliği Üzerine Bir Ön Çalışma
Yazarlar:
Burak Aydın
,
Mehmet Kaplan
, Hakan Atılgan,
Sungur Gürel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.482393
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3098
2
ATIF
0
FAVORİ
3098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat