Derya Can profil resmi
Derya Can Dr. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 15
11 Yayın
15 Hakemlik
15 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2227

4

2

2227

0

1

1077

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1282

3

1

1282

0

1

1534

1

1

4489

Yayınlar

0

386

0

1601

1

4489

1

1534

0

1750

0

1653

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1282

1

1282

Çocukların Eşit Paylaşım Davranışının Mantıksal Düşünme Becerileriyle İlişkisi
Yazarlar: Derya Can , Veli Can
DOI: 10.18039/ajesi.738041
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 851

0

851

1

1077

0

2548

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2227

2

2227

Yayınlar

1

0

1601

1

1

4489

The Mediator Effect of Reading Comprehension in the Relationship between Logical Reasoning and Word Problem Solving
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.44.7.3
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1653

5

0

1653

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1282

3

1

1282

1

0

2548

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2227

4

2

2227

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.